آفتاب

ست لباس گل‌گلی و طریقه استفاده بهتر از آنها در هنگام خرید لباس

ست لباس گل‌گلی و طریقه استفاده بهتر از آنها در هنگام خرید لباس

در فصل بهار طبیعت شکوفه می‌دهد و همه جا غرق گل است، انعکاس طبیعت بر لباس هم طرح‌های گل‌گلی می‌باشد. امسال هم شکوفه‌های بهاری بر لباس‌های اکثر طراحان نقش بسته است.انواع گلدوزی های رز و لاله در لباس‌های طراحی شده مورد توجه قرار داشته‌اند.

ست لباس گل‌گلی و طریق استفاده بهتر از آنها در هنگام خرید لباس

ست کردن لباس‌های گل‌گلی مستلزم دقت زیاد است، چرا که در عین جذابیت با یک انتخاب اشتباه، می‌توانند شما را شکل مادربزرگتان نشان دهند.انواع پارچه‌های مخمل ‌و ساتن و کتان گل‌گلی در مناسبت‌های مختلف قابل پوشیدن هستند.خرید لباس گل‌گلی مانند خرید یک دسته گل همیشگی برای خودتان است.

رنگ‌های پاستلی و خاکی که همیشه رنگ‌های مناسب فصل بهار هستند. این رنگ‌ها همه به شکلی هستند که انگار از پشت یک حریر سفید یا خاکستری به رنگ اصلی نگاه می‌کنید. در این طیف رنگی حتما به سایز گل‌های لباستان توجه کنید، معمولا گل‌های بسیار ریز در لباستان را مشابه لباس‌خواب نشان می‌دهند، اما گل‌های درشت ومتوسط مناسب هستند. توجه داشته باشید که گل‌های بسیار بزرگ باعث می‌شوند لباستان شبیه کاغذ‌دیواری به نظر بیاید. برای جلوگیری از همه این مشکلات بهتر است لباستان را با ترکیبات مدرن و مینیمال بپوشید ، به عنوان مثال یک تیشرت سفید و یا شلوار جین به همراه زیور آلات خاص باعث جذاب شدن یک ست لباس می‌شوند. رنگ‌های پاستلی و خاکی که گل‌های درشت دارند، با ترکیبات رنگی موجود در طبیعت به خصوص مشکی و سفید و شلوار جین کمرنگ خوب ست می‌شوند.

رنگ‌های اصلی و درخشان در کنار همه طرح های گل‌ خوب بنظر می آید. مزیت این رنگ‌ها بر این است که تا حد زیادی مانع قدیمی به نظر آمدن ست شما می شود و حس و حال پرانرژی به لباستان می‌دهد. رنگ قرمز از رنگ‌های اصلی در ترکیب با گل‌گلی، حس زنانگی بالایی را منتقل می‌کنند.

اگر می‌خواهید ساختارشکن باشید لباس‌ گل‌گلی را با چرم و جیر مشکی بپوشید. برای شیک تر شدن ترکیب لباستان می‌توانید از مخمل و ساتن استفاده کنید. همیشه گزینه استفاده از رنگ پس زمینه برای مینیمال نشان دادن لباستان مناسب است.
کد N1856273

وبگردی