آفتاب

تنیس بهترین ورزش برای مبارزه با سرطان

تنیس بهترین ورزش برای مبارزه با سرطان

مجموعه آموزش تنیس مِستِر تنیس با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تنیس و استعدادیابی تنیس مفتخر است با کادری مجرب، بروزترین و تاثیرگذاری ترین تمرین های تنیس را خدمت شما علاقه مندان به تنیس کشور ارئه دهد .

مجموعه آموزش تنیس مِستِر تنیس سعی دارد تا شرایطی را فراهم آورد تا تمامی مردم میهن عزیزمان بتوانند از شرایط آموزش تنیس با هزینه مناسب به همراه کیفیت فوق العاده بهره مند گردند .
از این رو مجموعه آموزش تنیس مِستِر تنیس اقدام به راه اندازی کلاس های گروهی آموزش تنیس آقایان، کلاس های گروهی آموزش تنیس بانوان ، کلاس های آموزش نیمه خصوصی تنیس و همچنین کلاس های آموزش خصوصی تنیس در تمامی رده های کرده است .
همچنین مجموعه آموزش تنیس مِستِر تنیس برنامه ویژه ای برای رده های سنی پایین و مدارس در نظر گرفته است تا بتواند با لطف و عنایت خداوند استعداد های تنیس ویژه ای را از بین فرزندان این مرز و بوم شناسایی و به دنیای تنیس معرفی نماید .

از این رو این مجموعه شرایط مختلفی برای آموزش تنیس ویژه آقایان ، آموزش تنیس بانوان و کودکان و نوجوانان فراهم نموده که در صورت تمایل با شماره ۰۹۱۲۶۴۸۶۵۶۱ کیوان علی اکبر ( مدیر آکادمی مِستِر تنیس )هماهنگی های لازم را انجام نمایید تا زمان بندی کلاس آموزشی شما در اولین فرصت انجام پذیرد

کانال تلگرام آموزش تنیس : mrtennisir@
آیدی تلگرام آموزش تنیس : keyvan_aliakbar


کد N1855598

وبگردی