آفتاب

هیجان باور نکردنی فانوس به دست ها در لیگ برتر/ من نمی خواهم پانزدهم شوم!

هیجان باور نکردنی فانوس به دست ها در لیگ برتر/ من نمی خواهم پانزدهم شوم!

به گزارش ایلنا، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز و فردا پیگیری خواهد شد و با قطعی دانستن تقریبی سقوط سیاه جامگان به لیگ یک، چند تیم برای فرار از سقوط باهم در حال رقابت هستند و این جنگ هیجان انگیز برای قرار نگرفتن در رده پانزدهم خواهد بود.

 

در ادامه به برسی شرایط تیمها می پردازیم:

نفت تهران:

شاگردان هومن افاضلی بعد از 5 هفته درخشان حالا دو هفته ای است که روی دور باخت افتاده اند و نزدیک ترین تیم به سیاه جامگان هستند تا به لیگ یک سقوط کنند. آنها سه بازی با تیمهای مدعی سهمیه دارند و یک دیدار هم برابر پدیده که حکم یک جنگ شش امتیازی را دارد. 

هفته بیست و هفتم: سایپا(مهمان)

هفته بیست و هشتم: پدیده(میزبان)

هفته بیست و نهم: پارس جنوبی(مهمان)

هفته سی ام: ذوب آهن(میزبان)

استقلال خوزستان:

تیم عبدالله ویسی در این هفته ها دوباره اوج گرفته است. آنها برای بقا باید دو بازی حساس مقابل پیکان و سپاهان داشته باشند و ضمنا به مصاف تیمهای نه چندان با انگیزه گسترش فولاد و صنعت نفت بروند.

هفته بیست و هفتم: گسترش فولاد(میزبان)

هفته بیست و هشتم:پیکان(مهمان)

هفته بیست و نهم:سپاهان(میزبان)

هفته سی ام:نفت آبادان(مهمان)

سپیدرود رشت:

شاگردان علی کریمی در آخرین بازی خود موفق شدند پارس جم را شکست دهند و حالا باید در اصفهان به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن بروند. آنها در گام بعدی در رشت بازی شش امتیازی با تراکتور خواهند داشت و  بعد مقابل تیم مدعی سهمیه فولاد پیکار می کنند و در نهایت به دیدار پرسپولیس بروند.

هفته بیست و هفتم:ذوب آهن(مهمان)

هفته بیست و هشتم:تراکتورسازی(میزبان)

هفته بیست و نهم:فولاد خوزستان(میزبان)

هفته سی ام:پرسپولیس(مهمان)

پدیده مشهد:

تیم رضا مهاجری در عین ناباوری حالا در آستانه سقوط است. آنها باید برای فرار از این کابوس بزرگ ابتدا در خانه به مصاف پرسپولیس بروند که تشنه قطعی کردن قهرمانی است. آنها سپس در تهران به مصاف نفت می روند و در گام بعدی دربی مشهد را به انجام می رسانند و در نهایت در خانه گسترش بازی آخر را برگزار می کنند.

هفته بیست و هفتم:پرسپولیس(میزبان)

هفته بیست و هشتم:نفت تهران(مهمان)

هفته بیست و نهم:مشکی پوشان(میزبان)

هفته سی ام:گسترش فولاد(مهمان)

سپاهان اصفهان:

دیدن سپاهان در این گزارش اصلا قابل تصور نیست. آنها برای بقا در لیگ باید ابتدا به مصاف خواهرخوانده سابق خود یعنی تراکتور بروند. سپس در خانه از تیم کمالوند پذیرایی کنند و در دو بازی بعدی به ترتیب مقابل استقلال خوزستان و سپس استقلال تهران قرار بگیرند که هر دو بازی اهمیت فراوانی دارد.

هفته بیست و هفتم:تراکتورسازی(مهمان)

هفته بیست و هشتم:نفت آبادان(میزبان)

هفته بیست و نهم:استقلال خوزستان(مهمان)

هفته سی ام:استقلال تهران(میزبان)

تراکتورسازی تبریز:

شاگردان ارطغرل ساغلام اینقدر ضعیف کار کردند که حالا به جمع فانوس به دست ها اضافه شدند. آنها برای فرار از سقوط سه بازی شش امتیازی مقابل سپیدرود و فولاد خوزستان خواهند داشت و تنها جدال با صنعت نفت برایشان حساسیت دو طرفه ندارد.

هفته بیست و هفتم:سپاهان(میزبان)

هفته بیست و هشتم:سپیدرود(مهمان)

هفته بیست و نهم:نفت آبادان(میزبان)

هفته سی ام:فولاد خوزستان(مهمان)

کد N1854101

وبگردی