آفتاب

آخرین صحبت‌های لیونل مسی در خصوص خداحافظی از فوتبال

آخرین صحبت‌های لیونل مسی در خصوص خداحافظی از فوتبال

به گزارش ایلنا، او درباره بخت اسپانیا در جام جهانی گفته: «آنها مرحله مقدماتی جام جهانی را بسیار خوب گذراندند و روشن است که یکی از نامزدهای قهرمانی هستند. سطح بازیکنان اسپانیا فوق‌العاده است و آنها همیشه رقیبی جدی برای سایر کشورها هستند. آنها در برزیل زودتر از حد انتظار حذف شدند اما در روسیه مطمئنم که تا انتها خواهند جنگید.»

مسی درباره فینال جام جهانی هم صحبت کرد: «می‌خواهم بگویم که آرژانتین هم به فینال می‌رسد و از همین حالا می‌گویم اسپانیا با آرژانتین دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد. چنین دیداری بسیار خاص خواهد شد. من مدتی طولانی را در اسپانیا گذرانده‌ام، بازیکنان اسپانیایی را خیلی خوب می‌شناسم، دوستانی در تیم ملی اسپانیا دارم و باید دید چه می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و این بازی برگزار شود، البته به شرط آنکه آرژانتین برنده‌اش باشد!»

مسی را اسطوره می‌نامند اما خودش می‌گوید: «من هم بازیکنی هستم مانند بقیه. در نهایت هر بازیکنی با دیگران متفاوت است و ویژگی‌های خودش را دارد. بازی با دیگر بازیکنان بزرگ به من انگیزه می‌دهد. باید از هر بازی و هر رقیبی درس گرفت.»

او درباره آینده‌اش هم گفته: «این سخت‌ترین سوال است. من حتی نمی‌دانم چه کار خواهم کرد! هر روز شور و شوق و امید من را به پیش می‌راند. هنوز چالش‌های بسیاری پیش رو است که می‌خواهم به همراه تیم آنها را فتح کنم. می‌خواهم قهرمانی‌های بیشتری به دست بیاورم و گل‌های بیشتری بزنم. حالا که اوضاعم عالی است اما نمی‌دانم چه زمانی فوتبال را ترک خواهم کرد. شاید هنوز خیلی زود باشد که به این موضوع فکر کنیم. البته می‌دانم که آن روز از راه خواهد رسید.»

 

کد N1853858

وبگردی