آفتاب

عدالت منطقه‌ای و مقابله با نابرابری سیاست مداوم می‌خواهد

عدالت منطقه‌ای و مقابله با نابرابری سیاست مداوم می‌خواهد

به گزارش ایلنا، علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در حاشیه بیست و چهارمین سفر استانی به ایلام با ارسال یک پیام توییت تاکید کرد؛ عدالت منطقه‌ای و مقابله با نابرابری سیاست مداوم می‌خواهد.

ربیعی در ادامه توییت خود آورده است: در برنامه‌هایم در ایلام کاهش فقر مطلق، کنترل آسیب‌های اجتماعی و گسترش اشتغال خرد را دنبال می‌کنم. خوشحالم که خودکشی در این استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وزیر کار امروز صبح حکم بارنشستگی بیمه روستاییان و عشایر را هم در شهرستان بدره به یک بازنشسته اهدا کرد. وی همچین با هیئت همراه، استاندار ایلام و جمعی از مدیران این استان و نماینده ولی فقیه در ایلام دیدار کرده است.

دیدار با نخبگان و بازنشستگان

ربیعی در دیدار با نخبگان فرهیخته و بازنشستگان استان ایلام اظهار کرد: دولت از هیچ تلاشی برای حل مسائل کشور فروگذار نخواهد کرد و قطعا بدون مردم نمی‌تواند به حرکت خود ادامه دهد بنابراین باید از مشکلات یک فهم مشترک پیدا شود و راهکار مناسبی برای حل مسایل بیاندیشم.

وی افزود: تحولاتی درسطح کشور رخ داده و در آستانه دو نسل تحولات جمعیتی رخ داده است؛ از این رو باید این مسایل را مورد توجه قرار داد و چشم انداز روشنی به روی ملت باز کرد. از مهم‌ترین برنامه‌های دولت دوازدهم فقرزدایی، ارتقای زندگی و افزایش قدرت خرید مردم و توجه به جامعه کارگری است.

کد N1853606

وبگردی