آفتاب
رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

مشکل ترافیکی در مسیرهای منتهی به تفرجگاه های پایتخت نداریم

مشکل ترافیکی در مسیرهای منتهی به تفرجگاه های پایتخت نداریم

ری- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مشکل ترافیکی در مسیرهای منتهی به تفرجگاه های پایتخت نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهمان دار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی همکاری خوب مردم و عمل به توصیه های پلیس را سبب ترافیک آرام و قابل کنترل در مسیرهای منتهی به تفرجگاه های پایتخت دانست و گفت: امروز مردم بدون مشکل وارد پارک ها و بوستان ها شدند و کم ترین مشکل را در این خصوص داشتیم.

وی افزود: همکاران من برای برقراری نظم و امنیت در تمام بوستان ها و تفرجگاه ها مستقر شدند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بحث تردد عابرین پیاده را یکی از مهم ترین موضوعات در روز طبیعت دانست و گفت: اکثر بوستان ها و تفرجگاه ها در حاشیه بزرگراه ها قرار دارند و ممکن است برای عابرین پیاده که قصد عبور از عرض بزرگراه ها را دارند، خطراتی ایجاد شود.

وی ضمن توصیه به عابرین پیاده گفت: عابرین عزیز برای عبور از بزرگراه ها از محل های مجاز و پل های هوایی استفاده کنند و نیز رانندگان هم باید دقت کنند، که در حاشیه بزرگراه ها و تفرجگاه ها با سرعت کم تری حرکت کنند و مراقب افراد خردسال و عابرین پیاده باشند، که خدای نکرده در این روز حادثه ای رخ ندهد.

مهمان دار با تاکید بر این که خودورهای سواری از سوار کردن بیش از ظرفیت مسافر و نیز سوار کردن مسافر در صندوق عقب خودداری کنند، گفت: وانت بارها نیز از سوار کردن مسافر در قسمت بار خودداری کنند، همکاران من اجازه تردد به این خودروها را نخواهند داد.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد ترافیک خوب و بدون حادثه باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ظبیعت گردان عزیز طوری زمان بازگشت از تفرجگاه ها را برنامه ریزی کنند، که به ترافیک سنگین برخورد نکنند، به طور قطع امشب هم بار ورود مسافرین نوروزی از شهرهای دیگر به تهران را خواهیم داشت و هم خروج مردم عزیز از بوستان ها و تفرجگاه ها سبب ایجاد بار ترافیکی مضاعف می شود، به همین دلیل توصیه می کنم که طبیعت گردان حتما بعد از ظهر زودتر از تفرجگاه ها بازگردند، که شاهد تلاقی این ۲ بار ترافیکی نباشیم.

مهمان دار گفت: خوشبختانه از ساعات ابتدایی روز طبیعت تاکنون شاهد هیچ حادثه ای نبودیم.

کد N1851867

وبگردی