آفتاب

عباس‌زاده امید شهر خسته

عباس‌زاده امید شهر خسته

ستاره تیم نساجی هواداران این تیم را برای بازگشت به لیگ برتر امیدوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا قبل از ورود جواد نکونام، نساجی تیمی بود که با داوود مهابادی روز به روز رویای صعود به لیگ برتر را دور تر و دورتر می دیدید. نتایج ضعیف یکی پس از دیگری نساجی را از بالای جدول دور می کرد تا اینکه با ورود جواد نکونام و البته آغاز درخشش محمد عباس زاده، یک بار دیگر رویای صعود در شهر خسته بال و پر گرفته است.

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته یک، تیم نساجی مازندران یکی از حساس ترین و تعیین کننده ترین بازی های خود در راه صعود به لیگ برتر را در برابر تیم مدعی بادران تهران برگزار کرد و توانست در حضور پرشور قائم شهری ها با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد و خود را به طور کامل به کورس صعود بازگرداند. ستاره بی چون و چرای این میدان بدون تردید محمد عباس زاده بود. مهاجمی که به عشق تیم شهرش لیگ برتر را رها کرد و به نساجی آمد و با هتریکی به یاد ماندنی، یک تنه نساجی را به جمع مدعیان بالای جدولی بازگرداند.

نساجی با درخشش های او به رده چهارم جدول آمده و حالا با تیم دوم جدول فقط 3 امتیاز و با تیم اول جدول نفت مسجدسلیمان 6 امتیاز اختلاف دارد. حالا نساجی و عباس زاده مانده اند و 5 بازی حساس و سرنوشت ساز در راه صعود به لیگ برتر. بازی هایی که می تواند در نهایت منجر به صعود نساجی شود و رویای تیم شهر خسته را به واقعیت بدل کند.

 

254 41

کد N1851447

وبگردی