آفتاب

تبریز از فرصت ۲۰۱۸ استفاده کند

تبریز از فرصت ۲۰۱۸ استفاده کند

به‌ گزارش ایلنا، محمد محب‌خدایی (معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی) که عصر پنجشنبه ۹ فروردین وارد تبریز شد، در دیدار با برخی مسئولان دستگاه‌های حاضر در رویداد «تبریز ‌۲۰۱۸» از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، سازمان تعزیرات و مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: «تبریز ‌۲۰۱۸» باید با قدرت پیش برود و باید از فرصت ایجادشده برای توسعه و رونق و رفاه بیشتر برای تبریز و حتی کشور استفاده کرد.

او افزود: اماکن اقامتی تبریز در سال گذشته ۴۵‌درصد ضریب اشغال داشت و امسال این رقم به ۸۰‌درصد رسیده است. امسال حجم سفرها و ضریب اشغال هتل‌ها بیشتر از سال گذشته است.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیان کرد: وزارت آموزش‌ و پرورش نیز قرار است دو روز مرخصی تحصیلی به فرزندان اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر اعطا کند تا نوروزبانان بی‌نوروز نیز بتوانند همراه با خانواده پس از تعطیلات نوروز به سفر بروند. جامعه هتلداران ایران نیز ۸۰‌ درصد تخفیف به نوروزبانان بی‌نوروز اعطا کرده است تا از تلاش کارکنان و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر تقدیر شود.

محب‌خدایی که به‌منظور بازرسی از تأسیسات گردشگری به شهر تبریز رفته است، قرار است در جشن «تبریز ‌۲۰۱۸» که با حضور معاون‌ اول رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود، شرکت کند.

او در خصوص برنامه‌های «تبریز ۲۰۱۸» گفت: بیشترین فرصت برای «تبریز ‌۲۰۱۸» برنامه‌های بعدی و برپایی جشنواره‌های ملی و رویدادهای گردشگری است.

کد N1851207

وبگردی