آفتاب
سردار اشتری:

دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند

دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند

قم - فرمانده ناجا گفت: دشمنان در برخی ایام مانند دهه فجر درصدد تضعیف نظام بودند و می‌کوشیدند تا به نظام آسیب بزنند اما خوشبختانه در رسیدن به تمام اهداف خود ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اشتری ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی به ماموریت‌های نیروی انتظامی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های مختلفی داشت که خوشبختانه در انجام تمام ماموریت‌ها موفق بود.

وی افزود: دشمنان در برخی ایام مانند دهه فجر درصدد تضعیف نظام بودند و می‌کوشیدند تا به نظام آسیب بزنند اما خوشبختانه در رسیدن به تمام اهداف خود ناکام ماندند.

فرمانده ناجا با اشاره به فتنه‌های دشمنان در سال گذشته خاطرنشان کرد: فتنه‌ها و برنامه‌های دشمنان با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش‌های نیروی انتظامی و همچنین بصیرت و هوشیای مردم خنثی شد اما متاسفانه همچنان برخی افراد به بزرگی فتنه‌ها آگاه نیستند.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور گسترده زائران و مسافران در محورهای مواصلاتی استان قم، نیروی انتظامی تا ۱۵ فروردین در حالت آماده باش خواهند بود و به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد.

اشتری در پایان با بیان اینکه راننده، وسیله‌نقلیه و نقاط حادثه خیز در تصادفات سهیم هستند عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش می‌کند تا با انجام اقدامات لازم از تصادفات جلوگیری کند.

کد N1848728

وبگردی