آفتاب

آخرین آمارها از امدادرسانی هلال احمر به مسافران نوروزی

آخرین آمارها از امدادرسانی هلال احمر به مسافران نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام یک هزار و ۹۱۱ عملیات امداد و نجات از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا امروز ۴ فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۲۱ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ساعت ۶ صبح امروز (چهارم فروردین ماه)، گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۴۲ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور امدادرسانی شدند که از این تعداد یک هزار و ۲۲۸ نفر نجات یافته، ۷۴۲ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، به علاوه ۶ هزار و ۳۴۸ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان، بیان کرد: ۲۵۶۱ نفر از هموطنان اسکان داده شدند که از این تعداد ۵۰۳ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند. ۲۰۵۸ نفر از مسافران نوروزی نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۷۵مورد عملیات رهاسازی در ۹ روز گذشته انجام شد و بر این اساس ۳۰۸ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

انتهای پیام

کد N1848678

وبگردی