آفتاب

با تخلفات حادثه‌ساز بدون اغماض برخورد می‌شود

با تخلفات حادثه‌ساز بدون اغماض برخورد می‌شود

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا با بیان این‌که همه برای خدمات‌رسانی به مردم باید پای‌کار باشند، گفت: با تخلفات حادثه‌ساز بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار مؤمنی در جمع مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: قوانین جدید راهنمایی و رانندگی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

وی با بیان اینکه رهبری تأکید زیادی در حوزه راه و راهور در خصوص پیشگیری از تخلفات جاده‌ای دارند، ادامه داد: دستگاه‌های زیادی در این حوزه دخیل هستند که همگان باید برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم پای‌کار بیایند.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا با اشاره به این‌که باید پلیس‌راه و راهور را یاری کنیم، افزود: در 10 سال گذشته نیز توفیقات خوبی این حوزه داشته‌ایم و قوانین جدید راهنمایی و رانندگی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

وی همراهی سازمان‌ها و نهادها، بهره‌گیری از نظرات اساتید دانشگاهی، ارتقاء فرهنگ ترافیک و آموزش رانندگی، فرهنگ‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین را از عمده دلایل کاهش تصادفات عنوان کرد.

معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به این‌که در لرستان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد چشمگیر کاهش تصادفات باشیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: تخلفات حادثه‌ساز را باید جدی گرفت و بدون هیچ اغماضی با افراد متخلف برخورد شود.

مؤمنی با تأکید بر این‌که لرستان مقصد بسیاری از مسافران نوروزی در اقصی نقاط کشور است، گفت: تعامل بسیار خوب پلیس استان با پلیس‌راه و راهور قابل‌تقدیر است.


انتهای پیام

کد N1847808

وبگردی