آفتاب

حمایت شهرداران کلانشهرها از نامه نجفی به روحانی

حمایت شهرداران کلانشهرها از نامه نجفی به روحانی

شهرداران کلانشهرهای کشور با تائید محتوای نامه شهردار تهران به رئیس جمهوری، بر لزوم تغییر در لایحه «درآمدهای پایدار شهری» تصریح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی پیش در نشست اصفهان نجفی شهردار تهران نامه خود به رئیس جمهوری را به شهرداران کلانشهرها ارائه داد و بدنبال آن شهرداران کلانشهرهای کشور با امضای این نامه محتوای آن را تائید کردند.  

پیش از این مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از نامه شهردار تهران به رئیس‌جمهور در خصوص ارائه پیشنهادات اصلاحی در لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها خبر داده بود.  

کمال مرادی در این مورد اظهار کرده بود: لایحه «درآمدهای پایدار شهرداریها» بعد از ۳۴ سال، در کمیسیون های مربوطه دولت و همچنین رفت و برگشت بین وزارت خانه های امور اقتصاد و دارائی و کشور بررسی و تدوین و سرانجام آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی شده است.  

وی در ادامه خاطرنشان کرده بود: با این حال این لایحه از ایراداتی رنج می برد که رفع نشدن آنها شهرداری ها را برای برخورداری از درآمد پایدار و ارائه خدمات شهری مطلوب با مشکلاتی مواجه می کند. بدین منظور دکتر نجفی شهردار تهران و دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرها در نامه ای به رئیس جمهوری ضمن تشریح ایرادات این لایحه پیشنهاداتی را جهت رفع آنها ارائه داده اند.

کد N1847316

وبگردی