آفتاب
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی خبر داد؛

فعالیت مدارس غیر دولتی در سال ۹۷ بر اساس سند تحول بنیادین

فعالیت مدارس غیر دولتی در سال ۹۷ بر اساس سند تحول بنیادین

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: در سال آینده فعالیت های ما بر اساس بندهای سند تحول بنیادین که به حوزه فعالیت سازمان مدارس غیر دولتی اشاره دارد، خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی زینی وند در جلسه شورای مدیران سازمان مدارس غیردولتی، اظهارداشت: سند تحول زمانی تأثیرگذار خواهد شد که در مدرسه اجرا شود و خوشبختانه برای اجرایی کردن آن در حوزه سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و حوزه های مربوطه ظرفیت خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی برنامه محور است، افزود: برای سال ۹۷ برنامه ای جامع بر اساس اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین در سه حوزه مدارس و مراکز غیر دولتی، شوراهای آموزش و پرورش و مدارس راه دور، تهیه و تدوین شده است آماده اجرا است

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، گفت: سند تحول بنیادین زمانی می تواند تاثیر گذار باشد که در کف مدرسه اجراشود و هدف ما این است که این برنامه ها به بهترین نحو در مدارس اجرایی شوند.

زینی‌وند ادامه داد: در سال آینده تمام فعالیت های ما بر اساس بندهای سند تحول بنیادین که به حوزه فعالیت سازمان مدارس غیر دولتی اشاره دارد و در قالب برنامه تدوین شده خواهد بود.

کد N1846555

وبگردی