آفتاب

تجاوز وحشیانه مرد جوان به جنازه دختر مورد علاقه اش + عکس

تجاوز وحشیانه مرد جوان به جنازه دختر مورد علاقه اش + عکس

تجاوز وحشیانه مرد جوان به جنازه دختر مورد علاقه اش + عکس | پسر دانشجو که پس از تجاوز و قتل همکلاسی‌ اش گریخته بود، درعملیات مشترک مأموران پلیس دو کشور دستگیر شد.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، «اوراندو ترسرو» پس از اینکه به دام افتاد تحویل مأموران پلیس امریکا شد و برای محاکمه به این کشور انتقال یافت. براساس اظهارات سخنگوی پلیس امریکا، متهم با یک دختر دانشجو در دانشگاه «بینگهامتون» نیویورک آشنا شده بود و پس از ورود به آپارتمان محل اقامت دخترمورد علاقه اش، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل رسانده بود.

قتل دختر دانشجو پس از تجاوز
جسد «هالی آندرسون» که دانشجوی 22 ساله رشته پرستاری بود توسط خواهرش پیدا شد. قاتل پس از دستگیر به در بازجویی گفت: با هالی در دانشگاه آشنا شدیم وقتی فهمیدم او با خواهرش به صورت مجردی زندگی می کنند به بهانه ای از او خواستم تا در خانه شان او را ملاقات کنم. آن روز وقتی به خانه او رفتم فهمیدم که در خانه تنها است و از او درخواست ارتباط جنسی کردم که هالی مقاومت کرد و در یک لحظه او را خفه کردم و پس از تجاوز به او از خانه فرار کردم و ...
کارآگاهان پس از بررسی‌های تخصصی، قاتل را شناسایی کردند. اما در ادامه دریافتند او به نیکاراگوئه فرار کرده است. بدین ترتیب با همکاری پلیس این کشور، متهم شناسایی و در حالی که هنوز آثار جراحت ناشی از درگیری با قربانی بر صورتش بود دستگیر شد.
http://www.aftabir.com
کد N1846290

وبگردی