آفتاب
دیدار تدارکاتی:

ایران سه - سیرالئون صفر/ برتری قاطع ایران در نیمه نخست

ایران سه - سیرالئون صفر/ برتری قاطع ایران در نیمه نخست

آخرین بازی تیم ملی در سال 96 برابر حریف آفریقایی خود برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 15:30 امروز و در ورزشگاه آزادی دیدار تدارکاتی خود را مقابل سیرالئون برگزار می‌کند و به دنبال یک پیروزی پر گل در آخرین بازی سال 96 خود خواهد بود.

این دیدار حواشی زیادی داشته و در ابتدا جایگزین بازی لغو شده مقابل لیبی بود و پس از آن همین بازی هم تا آستانه لغو شدن پیشرفت تا در نهایت با رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان قرار شد در زمان خودش برگزار شود.

 

داوران:موعود بنیادی فر ، علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم

 

گل‌ها: محمدرضا خانزاده (15) و علی قلی‌زاده(17) و کاوه رضایی (36) برای ایران

کارت زرد:

کارت قرمز:

 

ترکیب تیم ملی ایران:

حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی

 

ترکیب تیم ملی سیرالئون:

ابراهیم تاراوالیه، لانین بانگورا، دونیا یه آنی، سونا آبو، کانو آبو، فوفانا کنپسون، دانسارای ابوباکار، کورونا ثوناس، سیسای عبدول(کاپیتان)، عبدول بانگورا و کاراگبو ابوباکار

 

دقایق حساس:

دقیقه 8:ارسال از جناج راست روی دروازه سیرالئون با برگشت مدافعان این تیم همراه بود تا توپ پشت محوطه جریمه به سعید آقایی برسد ولی شوت این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 9:بازیکنان سیرالئون از فضای خالی سمت راست خط دفاع ایران استفاده کرده و وارد محوطه جریمه شدند ولی شوت کم جان بازیکن این تیم به آرامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10:عبدالله‌زاده از پشت محوطه جریمه سیرالئون صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15(گل) : سانتر امید نورافکن روی ضربه ایستگاهی از سمت چپ روی دروازه سیرالئون توسط محمدرضا خانزاده با ضربه پا به گل تبدیل شد.

دقیقه 17(گل) : علی قلی‌زاده روی یک شوت دقیق از راه دور به زیبایی دروازه سیرالئون را در حالی باز کرد که گلر این تیم نتوانست مانع توپ شود.

دقیقه 31:رامین رضاییان از سمت راست ارسال زیبایی روی دروازه داشت که با ضربه سر کاوه رضایی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 36(گل): سانتر رضاییان برای کاوه رضایی این بار با ضربه سر خوب این بازیکن به زیبایی وارد دروازه سیرالئون شد.

دقیقه 44:ارسال امید نورافکن از جناح چپ روی دورازه چیزی نمانده بود به اشتباه توسط مدافعان سیرالئون تبدیل به گل به خودی شود که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

کد N1846028

وبگردی