آفتاب

راهنمایی گردشگران در نوروز با ۹۷ ایستگاه اطلاع رسانی

راهنمایی گردشگران در نوروز با ۹۷ ایستگاه اطلاع رسانی

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، تمهیدات پیش بینی شده برای میزبانی از میهمان و گردشگران نوروزی را تشریح کرد.

 به گزارش ایسنا، مهدی سیف در تشریح برنامه‌های این ستاد همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اظهار کرد: ستاد گردشگری شهرداری تهران از امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) با شعار "تهران برای همه است " آغاز به کار کرد.

وی افزود: در ۱۲ نقطه از مبادی ورودی شهر تهران، غرفه‌هایی برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی طراحی و مستقر شده است که این ۱۲ غرفه نیز از صبح امروز و  همزمان با فعالیت رسمی ستاد گردشگری شهرداری تهران برای خدمات دهی نوروزی به هموطنان، آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: همکاران حاضر در این ۱۲غرفه، بسته های فرهنگی که شامل؛ اقلام فرهنگی، نقشه گردشگری و اطلاعات مربوط به شهر تهران و تورهای "تهرانگردی" است را در اختیار مسافران نوروزی و میهمانان شهر تهران  قرار می دهند.

وی تاکید کرد: هم چنین اطلاعات مربوط به زمان تردد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم  خطوط مترو،اتوبوس های درون شهری و ... و بلیط های تخفیف مربوط به اماکن تفریحی-فرهنگی چون موزه ها نیز  در این بسته فرهنگی ارائه می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این ۱۲ غرفه در مبادی ورودی، ۹۷ غرفه و ایستگاه اطلاع رسانی دیگر نیز در نقاط و مناطق مختلف سطح شهر تهران برای خدمات دهی به هموطنان پیش بینی شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی  تهران، تمهیداتی از سوی شهرداری تهران  اندیشیده شده است، گفت: کمپ‌های اسکان برای مسافران نوروزی در ۴ بوستان شهر تهران پیش بینی شده و با تدارک امکانات لازم، بوستان سرخه حصار در منطقه ۱۳، بوستان آزادگان در منطقه ۱۵، بوستان افرا در منطقه ۱۹ و همچنین بوستان چیتگر در منطقه ۲۲،مهیای پذیرش میهمان شهر تهران است.

وی اضافه کرد: امسال نیز شهرداری تهران برای ارائه ۱۲ تور نیم روزه و ۵ تور یک روزه"تهران گردی"برنامه ریزی و اقدام کرده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات مربوط به تورهای" تهرانگردی"، از طریق تماس با  ۱۳۷، مراجعه  به سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران visit.tehran.ir و یا درج #۱۳۹۷*۱۳۷*
اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تورهای تهرانگردی متفاوت و بر مبنای مبدا و مقصد سفر است،بیان کرد: در برنامه های" تهرانگردی" تخفیفات حداکثری در نظر گرفته شده است.

سیف تاکید کرد:به دنبال معرفی نقاط استقرار کیوسک راهنمایی گردشگری به صورت ثابت و متمرکز هستیم ودر این راستا درصدد شناسایی مطلوب ترین و در عین حال دسترس ترین نقاط در شهر تهران خواهیم بود.

وی گفت: همزمان با این ایام، ستاد مرکزی  گردشگری در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مستقر  و از حداکثر ظرفیت برای استقبال و پذیرایی  از میهمانان و مسافران نوروزی شهر تهران بهره خواهیم گرفت و امید است بتوانیم میزبانان شایسته ای برای هموطنان باشیم.

انتهای پیام

کد N1846008

وبگردی