آفتاب
برای هموطنم پادوانی آرزوی سلامتی دارم

کی‌روش استنلی: سرباز قلعه‌نویی هستیم و هرچه بگوید حق دارد/ تیام را نمی‌شناسم

کی‌روش استنلی: سرباز قلعه‌نویی هستیم و هرچه بگوید حق دارد/ تیام را نمی‌شناسم

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن از شرایط این تیم و همچنین شکست مقابل الوحده صحبت کرد.

کی‌روش استنلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و آماده این هستیم که بعد از این تعطیلات مجددا در لیگ برتر و آسیا به میدان برویم. در حال حاضر در لیگ برتر و در گروه خودمان در رقابت‌های آسیایی دوم هستیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی در مورد شکست مقابل الوحده گفت: ما برای بردن و با انگیزه کامل پیروزی به میدان رفته بودیم ولی در فوتبال همیشه آنطور که دوست دارید و انتظارش را دارید شرایط پیش نمی‌رود. بازی با الوحده روز خوب تیم ما نبود و روز خوب حریف بود و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از بازیکنان پس از این شسکت عنوان کرد: طبیعی است که شکست برای یک تیم ناراحت کننده است. تمام بازیکنان از این نتیجه ناراحت بودند و سرمربی تیم که فشار و بار کل تیم روی دوشش است طبیعتاً بیشتر از همه ناراحت بود. در هر صورت ما سرباز قلعه‌نویی هستیم و هرچه بگوید حق دارد.

استنلی در مورد اینکه ذوب‌آهن را باید صعود کرده بدانیم یا نه، گفت: همه چیز دست خودمان است و شرایط‌مان را خودمان رقم می‌زنیم و خودمان تعیین خواهیم کرد که می‌توانیم صعود کنیم یا حذف شویم.

وی در مورد عملکرد مامه تیام، مهاجم جدید استقلال که این روزها زیاد در موردش صحبت می‌شود عنوان کرد: من او را نمیشناسم و متاسفانه فرصت نکردم بازی‌هایش را ببینم. ما درگیر برنامه‌های فشرده‌ای بودیم و هر چند روز یکبار بازی و اردو داشتیم و فرصت دیدن بازی‌های استقلال را نداشتم پس نمی‌توانم نظری بدهم.

مهاجم برزیلی ذوب‌آهن در مورد حادثه‌ای که برای پادوانی، مدافع هموطنش در استقلال پیش آمده هم گفت: من این خبر را شنیدم و خیلی متاسف شدم. برای پادوانی به عنوان یک هموطن آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی برگردد. متاسفانه شماره‌ای از او ندارم که بتوانم تماس بگیرم ولی از اینجا برایش آرزوی سلامتی دارم.

کد N1845650

وبگردی