آفتاب

کامدار: برای لیگ قهرمانان به نفت آمدم / تراکتورسازی می‌توانست الجزیره را شکست بدهد

کامدار: برای لیگ قهرمانان به نفت آمدم / تراکتورسازی می‌توانست الجزیره را شکست بدهد

هافبک نفت تهران درباره دیدار روز گذشته تراکتورسازی تبریز برابر الجزیره امارات گفت: اگر موقعیت‌های خوبی که داشتند را به گل تبدیل می‌کردند، در خانه پیروز می‌شدند.

احمد کامدار در گفت و گو با ایلنا، درباره برنامه تمرینات نفت تهران در تعطیلات لیگ برتر گفت: از دو روز پیش تمرینات ما تعطیل شد و از روز یکشنبه باید دوباره برنامه‌هایمان را شروع کنیم. ما چند روز دیرتر نسبت به سایر تیم‌ها به تعطیلات رفتیم و فشار بیشتری را تجربه کردیم.

او ادامه داد: متاسفانه بازی بدی را در هفته آخر مقابل استقلال خوزستان باختیم که اگر حداقل یک امتیاز گرفته بودیم، خیالمان برای ادامه لیگ برتر راحت بود. دقیقا بازی که نباید امتیاز می‌دادیم این اتفاق افتاد. 

هافبک نفت افزود: یکی از خصوصیت‌های کادرفنی آقای افاضلی برنامه دقیق و منظم آنهاست. تا دو ماه آینده ما برنامه ریزی شده است که نظم و آمادگی بازیکنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

بازیکن سابق تراکتورسازی درخصوص بازی روز گذشته شاگردان ساغلام مقابل الجزیره امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: واقعا باید به هواداران حق داد که عصبانی شوند؛ بازی را از نزدیک تماشا کردم و واقعا استرس بالا بود. تراکتورسازی نیمه اول را بد شروع کرد اما خوب ادامه دادند.

او ادامه داد: دقایق آخر نیمه اول بود که گل خوردند و فشار حملات زیاد شد؛ بازی به نفع الجزیره در جریان بود که واقعا عصبانی شده بودم و به دوستانم گفتم تا دقیقه 70 اگر بازی همینطور دنبال شد، برویم. به دقیقه 73 رسیدیم و داشتم ورزشگاه را ترک می‌کردم که حاتمی گل زد و جو ورزشگاه برگشت. اگر موقعیت‌های خوبی که داشتند را به گل تبدیل می‌کردند، در خانه پیروز می‌شدند و شرایط شان هم در جدول تغییر می‌کرد.

کامدار درباره کنار گذاشتن نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: برای لیگ قهرمانان به نفت آمدم و به دلایلی نشد که امسال در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. ان شاء الله ببینیم چگونه می‌شود که دوباره در آسیا باشیم.

کد N1844588

وبگردی