آفتاب
حوادث چهارشنبه اخر سال؛

فوت ۳ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال/ مصدومیت ۳۸۵ نفر

فوت ۳ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال/ مصدومیت ۳۸۵ نفر

براساس گزارش سازمان اورژانس کشور تاکنون ۳ نفر بر اثر حوادث شب چهارشنبه آخر سال جان خود را از دست داده اند و ۳۸۵ نفر هم مصدوم شده اند.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه: براساس گزارش سازمان اورژانس کشور از ابتدای اسفندماه تا ساعا ۱۶ امروز تاکنون ۳۸۵ نفر بر اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند و ۳ نفر  در تهران، زنجان و همدان جان خود را از دست داده اند. ۹۲ درصد مصدومان مرد و ۸ درصد زن بوده اند. همچنین چهار مورد قطع عضو گزارش شده است. ۶۷ درصد این حوادث مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۹ درصد از مصدومین استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابران گذری بوده اند. این گزارش بروز رسانی می شود.

بیشترین عضو آسیب دیده چشم با ۳۵ درصد گزارش شده است. بیشترین تعداد مصدومان در تهران با ۷۷ نفر (معادل ۲۰ درصد از کل مصدومان) ، آذربایجان غربی با ۵۲ نفر (معادل ۱۳ درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر (معادل ۱۰ درصد از کل مصدومان) بوده است.

- ساعتی پیش انفجار در یک مجتمع مسکونی در شهرک پیکانشهر موجب مصدومیت یک نفر شد. به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی انفجار در یک آپارتمان در مجتمع چهار طبقه بر اثر کار کردن با مواد محترقه رخ داد.

- صبح امروز یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان مرتضوی تهران بر اثر انفجار اکلیل و سرنج تخریب و یک جوان ۱۹ ساله به شدت مصدوم شد. یک نفر از آتش نشانان نیز مصدوم شد.

کد N1843885

وبگردی