آفتاب

قبل از انقلاب دختران مینی‌ژوپ‌پوش جوانان ما را در خیابان فاسد می‌کردند

قبل از انقلاب دختران مینی‌ژوپ‌پوش جوانان ما را در خیابان فاسد می‌کردند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: قبل از انقلاب در خیابان دختران مینی‌ژوپ‌پوش جوانان ما را فاسد می‌کردند که از بین رفتند و زنان با حجاب آمدند که مایه افتخار ما هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای اجلاسیه چهارم از پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: به همه شما عزیزان که از راه‌های دور و نزدیک آمدید، عرض خوش‌آمد دارم آیت‌الله شاه‌آبادی روز گذشته دار فانی را وادع گفت، ایشان هم سنگر ما بود، با آبرو زندگی کرد و با آبرو از دنیا رفت.

 وی افزود: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و باید ببینیم چه می‌خواهیم، صدا و سیما دستگاه‌های تبلیغاتی باید فعال باشند. با همه مشکلاتی که داشتیم خداوند این انقلاب را حفظ کرد علی‌رغم همه دشمنی‌هایی که وجود داشت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند اما خداوند لطف کرد و ما پیروز شدیم، گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است که اولین دستاوردها اخلاقی، فرهنگی و معنوی است در انقلاب بود که ایثار، فدا کاری که فراموش شده بود، زنده شد.

جنتی یادآور شد: بچه‌هایی که به جبهه رفتند و از شهادت استقبال کردند، اگر شهید نمی‌شدند غصه می‌خوردند. بسیاری از جوانان ما افرادی با صداقت و با اخلاص شدند، بسیج از این انقلاب بیرون آمد که این‌گونه در خدمت مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه جزء دستاوردهای انقلاب است، ارتش ما قدرتی نداشت اما امروز می‌بینیم قدرتمندترین ارتش‌ها است. قبل از انقلاب در خیابان دختران مینی ژوپ‌پوش جوانان ما را فاسد می‌کردند که از بین رفتند و زنان با حجاب آمدند که مایه افتخار ما هستند.

دبیر شورای نگهبان گفت: در شهر تهران مشروب فروشی از کتاب فروشی ها بیشتر بود، صدا و سیما ما چی بود و چی شد؟ نباید بگذاریم این دستاوردها از بین برود.

ادامه دارد...

کد N1843367

وبگردی