آفتاب

شفر: باید بازی با نفت را لغو کنند / چنین جوی را ندیده بودم

شفر: باید بازی با نفت را لغو کنند / چنین جوی را ندیده بودم

وینفرد شفر در نشست خبری پس از بازی با العین امارات دلیل مصدومیت وریا غفوری و مامه بابا تیام را تمرینات نامناسب پیش فصل دانست.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با العین اظهار داشت: فکر میکنم بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول پرس خوبی داشتیم و موقعیت هم داشتیم. در نیمه دوم حریف جلو آمد و ما هم فرصت داشتیم که قربانی و جابر از دست دادند

او ادامه داد: حالا باید استراحت کنیم. نیاز به ریکاوری داریم. این مشکل بدنی و مصدومیت‌ها به خاطر نبودن تمرینات خوب پیش فصل است.

شفر دباره حضور پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی بیان داشت: چنین جوی را ندیده بودم. آنها خیلی خوب ما را حمایت کردند و ما را سورپرایز کردند. از آنها تشکر میکنم.

وینفرد شفر درخصوص اینکه العین بهتر از استقلال کار کرد، گفت: شاید من ندیدم که العین بهتر از ما بود. نیمه اول خیلی خوب بودیم. العین در ۱۵ دقیقه نیمه دوم از ما بهتر بودند. با آمدن جابر و قربانی ما هم موقعیت داشتیم. گلی که خوردیم به خاطر خستگی بچه ها بود. خسرو بازیکن خوبی است اما وریا روی دفاع حریف فشار می آورد. ما در پاس آخر مشکل داشتیم. ۹۰ دقیقه پرس کردن غیرممکن است.

سرمربی آلمانی درباره حضور پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلال در این بازی عنوان کرد: از فرهاد مجیدی و همه بازیکنان قدیمی استقلال که خوب صحبت می کنند‌، تشکر میکنم که آمده بودند.

"داور هنگ کنگی خیلی خوب قضاوت کرد" شفر با بیان این جمله افزود: داوری او عالی بود و امیدوارم چنین داوری هایی ببینیم. قبل از بازی وقتی فهمیدم داور هنگ کنگی است گفتم اوه! اما او خیلی خوب بود. داوری بازی قبل هم بد نبود بلکه بازیکن حریف دایو زد.

سرمربی استقلال درباره بازی‌های پیش روی استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی پوش ما روز قبل از بازی با نفت اضافه می‌شوند.‌ ما سه بازیکن مصدوم هم امروز داریم. باید بازی با نفت لغو شود. هم تیم ملی راه روسیه را دارد و ما هم سیزدهم با الریان بازی داریم. امیدوارم کارلوس کی روش در این باره با فدراسیون صحبت کند.

شفر در پایان گفت: همه چیز در گروه ما مثبت است. به آینده امیدوارم. می‌توانم بگویم این گروه یکی از سخت ترین گروه ها است. از دو بازی آخر ۴ امتیاز می خواهیم. ما می توانیم به مرحله بعد برویم اما بازیکنان جدید باید برگردند. سال جدید را هم تبریک می گویم.

ادامه دارد...

کد N1843213

وبگردی