آفتاب
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه B

الوحده 3 - ذوب‌آهن صفر/ پایان تلخ 96 برای قلعه‌نویی و شاگردانش

الوحده 3 - ذوب‌آهن صفر/ پایان تلخ 96 برای قلعه‌نویی و شاگردانش

چهارمین دیدار نماینده کشورمان در گروه B مقابل نماینده امارات بود که با شکست سنگین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز و در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف الوحده رفت و در حالی که تلاش می‌کرد تا مثل بازی رفت مقابل این تیم در اصفهان بتواند به پیروزی برسد، شکست سنگینی را تجربه کرد. 

این دیدار با پیروزی 3 بر صفر الوحده به پایان رسید.

 

گل: تیاگلیابو در دقیقه 45 و مراد باتنا در دقیقه 57 و محمد الاکباری 65 برای الوحده

 

 

ترکیب الوحده:

راشد السویدی، خالد الضنهانی، ریم چانگ، أحمد المحرزی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، ناصر عبدالهادی، جوجاک، تیگالی، محمد العکبری و مراد بتنا

 

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، جورجی ولیسیانی، اکبر ایمانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی و کیروش استنلی

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 1: در شروع مسابقه یک ارسال خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن شکل گرفت که با واکنش خوب دروازه بان و خط دفاع این تیم رفع شد.

دقیقه 10: حمله خطرناک بازیکنان الوحده و عبور آنها از خط دفاع موقعیت تک به تکی در اختیارشان گذاشت که با واکنش عالی از سوی مظاهری دفع شد.

دقیقه 13: محمدرضا حسینی صاحب موقعیت خطرناکی مقابل دروازه الوحده شد ولی ضربه بی‌دقت او ثمری برای تیمش نداشت.

دقیقه 18: اکبر ایمانی پاس فوق‌العاده‌ای برای تبریزی فرستاد ولی تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان حریف از راه برسند.

دقیقه 27: شوت زیبای بازیکنان الوحده به سمت دروازه ذوب‌آهن با واکنش خوب وی همراه شد.

دقیقه 40: تالیگبائو در یک پیشروی خوب چیزی نمانده بود با گلر ذوب‌آهن تک به تک شود که با تکل به موقع بوحمدان توپ را از دست داد.

دقیقه 45 (گل):ضربه ایستگاهی زمینی از سمت راست دروازه ذوب آهن به تالیگبائو رسید و با ضربه‌ای دقیق دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه 2+45: بلافاصله بعد از گل الوحده، کی‌روش فرصت خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند ولی ضربه او توسط گلر الوحده مهار شد.

دقیقه 57 (گل):همکاری خوب بانتا با تالیگبائو باعث شد این بازیکن فرصت شوتزنی پیدا کرده و با ضربه‌ای دقیق دروازه مظاهری را باز کند.

دقیقه 65 (گل):بانتا با حرکات خوب خودش مدافعان ذوب آهن را از پیش رو برداشت و پاس خوبی به الاکباری فرستاد که این بازیکن به راحتی برای بار سوم دروازه ذوب‌آهن را گشود.

کد N1843202

وبگردی