آفتاب

ربیعی نماد جامعه کارگری است/استیضاح بی‌ثمر است

ربیعی نماد جامعه کارگری است/استیضاح بی‌ثمر است

دبیرخانه کارگر قزوین می‌گوید: ربیعی نماد جامعه کارگری است و استیضاح او نیز قطعا بی‌ثمر خواهد بود.

عیدعلی کریمی با بیان اینکه ربیعی وزیری پاکدست است که عملکرد وزارتخانه وی نسبت به وزرای قبلی رضایت‌بخش بوده است، تصریح کرد: استیضاح وزیر کار نه تنها بی‌ثمر خواهد بود و مشکلی را حل نمی‌کند بلکه این رفتار استیضاح‌کنندگان به معنای چوب لای چرخ کارگران گذاشتن است.

وی با بیان اینکه خواسته‌ی همه ما ریشه‌کن شدن مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور برای ادامه حیات است، افزود: آقای ربیعی در طول پنج سال گذشته با رعایت اخلاق‌مداری و پاکدستی تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کار، توانمندسازی اقشار کارگری و ارتقای سطح سلامت و معیشت کارگران به‌کار گرفته است.

به گفته وی، وزیر کار برخاسته از جامعه کارگری است و ایشان آشنایی لازم را با شرایط کارگری کشور دارد، به همین دلیل انتظار داریم در سالهای آینده به عملکرد مثبت خود ادامه دهد.

او با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان وزیر کار با حمایت حداکثری کارگران بر کرسی مجلس نشسته‌اند، افزود: جامعه کارگری با شناسایی نمایندگان استیضاح‌کننده در زمان مناسب خود جواب قاطعانه‌ای به آنها خواهند داد.

 وی افزود: انتظار داریم با استمرار حضور آقای ربیعی و پیگیری جدی ایشان، شاهد اثربخشی هرچه بیشتر تدابیر دولت برای رفع دغدغه‌های معیشتی و رفاهی آحاد مردم و به‌ویژه نیروهای مولد و بازنشستگان و مستمری‌بگیران که به حق از صاحبان اصلی این انقلاب هستند، باشیم.

او با بیان اینکه جامعه کارگری عملکرد ربیعی را در قیاس با شرایط پیش از دولت تدبیر امید رضایت‌بخش و مثبت تلقی می‌کند در خاتمه از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه این استان در مجلس شورای اسلامی خواست در حمایت از علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم رای اعتماد دهند.

کد N1842929

وبگردی