آفتاب

ربیعی فردی دلسوز و متعهد است

ربیعی فردی دلسوز و متعهد است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی فردی دلسوز و متعهد است که تلاش کرده جایگاه کارگران ارتقا پیدا کند.

محمد قمی (نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلام)  در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره عملکرد وزیر کار اظهار داشت: اولا آقای ربیعی بچه انقلاب است و از کارگری شروع کرده و با سختی بزرگ شده و با درد و رنج کار آشنایی کامل دارد.

وی افزود: آقای ربیعی قبل از انقلاب مبارز بوده و با انقلاب و امام ره کاملا آشناست و خط و راه امام را می‌شناسد و در آن جهت همیشه فعالیت کرده و می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: ربیعی بعد از انقلاب اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب زحمت کشید و در هر سنگری حضور فعال و چشمگیر داشته است. او علی‌رغم مشکلات زحمات زیادی کشید و مجلس هنگام رای اعتماد رای بالایی به او داد و او نیز صادقانه کار کرد.

قمی تصریح کرد: آقای ربیعی شبه رجایی در هیات دولت و برای ملت است. او اغلب شب‌ها در وزارتخانه می‌خوابد و شبانه‌روزی کار می‌کند.

وی تاکید کرد: وزیر کار با تلاش‌های خود توانست جایگاه کار و کارگری را در کشور جابیندازد و از نظر اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جایگاه کارگران را ارتقا دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای وزیر همچنین از نیروهای خوبی در ادارات کل استفاده کرده و برای رفع موانع تولید اقدامات و نظرات داده است.

کد N1842610

وبگردی