آفتاب

تجاوز هولناک پسر 26 ساله به زن شوهردار همسایه | پسر همسایه به من تجاوز وحشتناک کرد و....

تجاوز هولناک پسر 26 ساله به زن شوهردار همسایه | پسر همسایه به من تجاوز وحشتناک کرد و....

تجاوز هولناک پسر 26 ساله به زن شوهردار همسایه | زن جوان وقتی دید پسر همسایه قصد خرید تلویزیون خانه اش را دارد در را به روی او باز کرد و هدف تجاوز پسر جوان قرار گرفت.

به گزارش آفتاب، ساعت 18:20 دقیقه شنبه 12 اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 18 دوالفقاری درجریان یک درگیری در منطقه جمشید آباد آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی های بیشتر به محل درگیری اعزام شدند.
ماموران با حضور در محل با زن جوانی روبرو شدند که خودش را سراسیمه به سمت ماموران رساند و از یک سناریوی شیطانی پرده برداشت.
زن 41 ساله که لیلا نام دارد به ماموران گفت: چندی قبل تصمیم به فروش تلویزیون خانه گرفتم و به همسایه ها اطلاع داده بودم که اگر کسی قصد خرید تلویزیون داشت به در خانه ام بیاید.
وی افزود: داخل خانه بودم که زنگ خانه به صدا در آمد و دیدم که پسر همسایه که جوان 26 ساله ای است جلوی در خانه است.
این زن ادامه داد: پسر همسایه ادعا کرد که قصد خرید تلویزیون خانه ام را دارد به همین خاطر او را به داخل خانه دعوت کردم و او وقتی دید من داخل خانه تنها هستم با چاقو به سمت من حمله کرد و مرا با تهدیدهای مرگبار هدف تجاوز قرار داد.
بدین ترتیب ماموران برای دستگیری پسر جوان کلید زده شد و پسر 26 ساله پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.
پسر جوان وقتی در برابر اتهام تجاوز به زن همسایه قرار گرفت ادعا کرد که ماجرای تجاوز دروغ است و زن جوان به تهمت زده است.
بنا به این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است و تجسس های تکمیلی در این پرونده سیاه ادامه دارد.
http://www.aftabir.com
کد N1842486

وبگردی