آفتاب

افتتاحیه جشنواره ملی شعر و سلامت «نبض واژه‌‌ها» برگزار می‌شود

افتتاحیه جشنواره ملی شعر و سلامت «نبض واژه‌‌ها» برگزار می‌شود

معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری کانون ادبی زمستان جشنواره ملی شعر و سلامت «نبض واژه‌‌ها» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سجاد عزیزی‌آرام (مدیر کانون ادبی زمستان) با اشاره به برگزاری همایش بزرگ شعر و موسیقی گفت: ششمین همایش بزرگ شعر و موسیقی با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنای کشور به‌منظور معرفی آثار برتر شعر و موسیقی به مخاطبان خود برگزار می‌شود.

مدیر کانون ادبی زمستان ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات نقد شعر و ترانه به‌صورت هفتگی و با حضور استادان و بزرگان شعر و ترانه در کانون ادبی، با برگزاری این همایش در نظر داریم اشعاری که ازنظر نقد ادبی مورد تأیید منتقدان است را به دوستداران و مخاطبان شعر و ترانه معرفی کنیم تا فرصتی برای ارائه آثار شاعران و ترانه‌سرایان مطرح و جوان و همچنین هنرمندان عرصه موسیقی ایجاد کنیم.

وی افزود: مبنای انتخاب آثاری که در این همایش ارائه می‌شوند، کیفیت آثار ادبی اشعار است که به‌نوعی معرف هنر ناب در حوزه شعر و موسیقی است.

عزیزی‌آرام تصریح کرد: آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی شعر و سلامت «نبض واژه‌ها» نیز در کنار این همایش با حضور معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت برپا خواهد شد.

مدیر کانون ادبی زمستان افزود: در این همایش شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنای کشور ازجمله، علیرضا آذر. اکبر آزاد. احسان افشاری. علیرضا بدیع. آرین داوودی. سعید دبیری. علیرضا راهب. سید عباس سجادی. محمد سلمانی. پیمان سلیمانی. محمدرضا شالبافان. حمیدرضا شکارسری. محمدعلی شیرازی. امید صباغ نو. غلامرضا طریقی. هرمز علیپور. صابر قدیمی. عبدالجبار کاکایی. لیلا کردبچه. سیدحسین متولیان. مهدی موسوی میرکلایی. محمدسعید میرزایی و با اجرای موسیقی توسط حجت اشرف زاده، امین قباد، ماکان و گروه موسیقی فلامنکو بر پا خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۷ در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی بلوار کشاورز، نبش خ قـدس برگزار خواهد شد و ورود برای تمامی علاقمندان آزاد است.

کد N1838886

وبگردی