آفتاب

نمایشگاهِ تولیدات زنان در وضعیت دشوارِ «دروازه غار» برگزار می‌شود

نمایشگاهِ تولیدات زنان در وضعیت دشوارِ «دروازه غار» برگزار می‌شود

مرکز آوای ماندگار، نمایشگاهی از تولیدات زنان دروازه غار برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "مرکز توانمندسازی آوای ماندگار دروازه غار" به عنوان یک سازمان مردم نهاد مستقل غیردولتی و غیرانتفاعی، یک برنامه توسعه محلی با رویکرد «اولویت توانمندی اقتصادی زنان در وضعیت دشوار دروازه غار» در دست اجرا دارد.

تولیدات زنان توانمند این مرکز، در بازارچه نوروزی واقع در «کافه دمن» به فروش می‌رسد. این نمایشگاه و فروشگاه از ساعت 9 الی۱۹ روز جمعه 18 اسفند دایر است و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

مرکز توانمندسازی آوای ماندگار دروازه غار به عنوان یک سازمان مردم نهاد مستقل غیردولتی و غیرانتفاعی به منظور توانمندسازی مادران و دختران محله‌ی دروازه غار تهران (شهید هرندی) از سال ۱۳۸۶ با مجوز رسمی سازمان بهزیستی شروع به فعالیت کرد.

این مرکز در سه حوزه: توانمندسازی حرفه‌ای (شامل آموزش چرخ‌کاری صنعتی، خیاطی، بافندگی، تکه‌دوزی و سوزن‌دوزی، هویه‌کاری روی پارچه و...) مهارت‌های اجتماعی (شامل تقویت مهارت‌های ارتباطی، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش خانواده...) و سوادآموزی، فعالیت خود را با بهره‌گیری از کادر مجرب و حمایت خیرین دلسوز آغاز کرد.

درکنار آموزش مادران، برای کودکان و نوجوانان دروازه غار هم انواع کلاس‌های موسیقی و هنری و تقویت درسی و آموزش مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

کمیته مددکاری این مرکز، تعداد 220 خانوار را تحت حمایت‌های دایمی نظیر بهداشتی و درمانی و اهدای بسته‌های ارزاق، بسته‌های تحصیلی و بسته لباس گرم زمستانی قرار داده‌است.

کد N1838878

وبگردی