آفتاب

پیمانکار مطالباتِ ما را نپرداخته، تسویه‌حساب کرده و رفته‌است

پیمانکار مطالباتِ ما را نپرداخته، تسویه‌حساب کرده و رفته‌است

کارگران پیمانکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی (منطقه اهواز) در نامه‌ای خطاب به نماینده مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به عدم پرداخت مطالبات مزدی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری (ارکان ثالث) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران – منطقه اهواز، مدت 29 ماه از تاریخ 01/06/94 لغایت 30/10/96 در قالب دو قرارداد، تحت پیمانِ شرکت پیمانکاری بوده‌اند و حال می‌گویند پیمانکار با کارفرمای مادر تسویه حساب کرده اما مطالبات کارگران را نپرداخته‌است.

این کارگران در نامه‌ای خطاب به جواد کاظم‌نسب (نماینده مردم اهواز و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی) خواستار رسیدگی به اوضاع شدند.

در نامه کارگران آمده است:

«شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اهواز قرارداد اول پیمانکار موصوف را با ایشان بدون ارائه تسویه حساب کارکنان تسویه حساب نموده است، درحالیکه طبق قوانین و مقررات جاری کشور، شرکت پخش مجاز به این کار نبوده است.

شایان ذکر است که پیمانکار مذکور بعد از اتمام قریب به دو ماه از آخرین قرارداد حاضر به پرداخت مطالبات پرسنل اعم از عیدی و سنوات و دیگر مطالبات نمی‌باشد.

از شما مقام محترم تقاضامندیم که نسبت به بررسی علت تسویه حساب قرارداد اول پیمانکار از سوی شرکت ملی پخش اهواز بدون ارائه مستندات لازم و نسبت به پرداخت مطالبات معوقه قرارداد اول و دوم از سوی پیمانکار، همکاری لازم را مبذول بفرمایید.»

کد N1838045

وبگردی