آفتاب

کادو روز مادر 96 + عکس | هدیه برای روز زن

کادو روز مادر 96 + عکس | هدیه برای روز زن

کادو روز مادر 96 + عکس | با فرا رسیدن سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر،بسیاری از افراد به دنبال کادو و هدیه روز مادر و زن هستند تا مادر و همسر خود را غافلگیر کنند. در ادامه ایده هایی برای خرید کادو روز مادر و روز زن را با هم می خوانیم.


طلا و جواهر هدیه لوکس روز مادر
می دونی که همه ی خانما عاشق زیور آلات و طلا جواهر هستند، مخصوصاً مامانا به این چیزا خیلی علاقه دارند. اگه می خوای برای خرید بهترین هدیه روز مادر خیلی هزینه کنی می تونی برای مامانت طلا و جواهر بخری و خوشحالش کنی.

بلیط رفت و برگشت سفر کادوی روز مادر
برای روز مادر خوبه که مادرت رو به مسافرت بفرستی. همین حالا بلیط رفت و برگشت به بهترین مقصد برای سفر رو برای مادرت تهیه کن و تو یک هتل خیلی خوب هم براش اتاق رزرو کن تا یک مسافرت خیلی خوب رو تجربه کنه و خستگی رو در کنه.

لباس یک هدیه شخصی برای روز مادر
لباس هم انتخاب خوبی برای بهترین هدیه روز مادر هست. دیگه حتماً سایز مادرت رو می دونی، اگه نمی دونی برو از روی برچسب لباساش نگاه کن. به نظرم اگه یه ست کامل لباس شامل کیف و کفش و مانتو و روسری بخری مامانت خیلی خوشحال میشه.

عطر و ادکلن یک کادوی خوب برای مادرها
خانم ها به عطر و ادکلن خیلی اهمیت میدن، خوبه که به عنوان کادوی روز مادر برای مادرت عطر و ادکلن تهیه کنی. سعی کن بهترین و با کیفیت ترین برندها رو انتخاب کنی و از این عطر های فیک نخری چون هم ماندگاری ندارن و هم برای پوست ضرر دارن و باعث حساسیت می شن.

حیوون خونگی هدیه دوست داشتنی روز مادر
اگه تو و خواهر و برادرات همگی خونه مادر رو ترک کردین و اونو تنها گذاشتین بدون که گاهی ممکنه از تنهایی حوصلش سر بره. بهترین راه اینه که با حیوون خونگی سرش رو گرم کنی. همونطور که می دونی ملوس ترین و بامزه ترین حیوون خونگی گربه ست که می تونی به مادرت هدیه بدی. البته مرغ مینا، طوطی، کاسکو و عروس هلندی هم اگه قابلیت حرف زدن داشته باشن خیلی می تونن مادرت رو سرگرم کنند.

کارت خرید بهترین هدیه روز مادر
اگه در انتخاب بهترین هدیه روز مادر تردید داری بهترین راه اینه که بری بانک و برای مادرت کارت خرید بگیری تا خودش هر چی دلش خواست برای خودش بخره. خسیسی نکنیا، کارت با اعتبار درست حسابی تهیه کن.

دستگاه ماساژور هدیه روز مادر برای رفع خستگی
مامانا معمولاً دست و پاشون درد می کنه. بچه ها هم که یا نیستن و یا وقت ماساژ دادن مادرشون رو ندارن پس می مونه دستگاه ماساژور. برای مادرت یک دستگاه ماساژور خوب تهیه کن تا دست و پا و کمرش رو باهاش ماساژ بده و یه مقدار از دردش کم کنه. البته اگه مبل راحتی ماساژور براش بخری که خیلی بهتره. راحت می شینه جلوی تلویزیون و سریال مورد علاقش رو تماشا می کنه و همزمان ریلکس میشه.

کاردستی هنری کادوی دست ساز روز مادر
اگه وقتش رو داری برای مادرت یک کاردستی هنری تهیه کن و اونو بهش هدیه بده. ایده های خیلی خوبی از کاردستی توی اینترنت هست که می تونی اونا رو برای مادرت تهیه کنی. مطمئن باش وقتی مادرت بفهمه خودت براش هدیه درست کردی خیلی خوشحال می شه.

تابلوی نقاشی از چهره مادر هدیه خاطره انگیز روز مادر
یه عکس از جوونیای مادرت رو بده به یه نقاش تا از روش نقاشی بکشه. هم یه اثر هنری و زیباست و هم چون عکس جوونیای مادرته حتماً براش حسابی خاطره انگیزه. بعد از این هم وقتی به نقاشی نگاه می کنه خاطره خوبی از روز مادر و هدیه دوست داشتنی فرزندش به یادش میاد.

تلفن همراه کادوی مدرن روز مادر
مامانا اکثراً تلفن همراه خوبی ندارن، یعنی زیاد به گوشیشون اهمیت نمیدن. ولی تو که خوب از برندها و توانایی های گوشی ها مطلعی، خب یه گوشی خوب برای مامانت بخر تا حوصله ش سر نره. می تونی به همراه گوشی یه خط اینترنت پرسرعت یک ساله هم برای مادرت بگیری تا از نظر اینترنت هم مشکلی نداشته باشه.

http://www.aftabir.com
کد N1837200

وبگردی