آفتاب

جاذبه های گردشگری نوروز 97

جاذبه های گردشگری نوروز 97

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار... فصل بهار کم کم از راه می‌رسد! آماده یک سفر نوروزی بی عیب و نقص هستید؟ دوست دارید تعطیلات عید در یک جای خوش آب و هوا، تفریحی یا زیارتی باشید؟ پس چمدان‌ها را ببندید و همراه ما باشید تا چند جای خوب که برای عید می‎شود از طریق شرکت هواپیمایی مانلی پرواز با هزینه‌ای ارزان و مقرون به صرفه سفر کرد را معرفی کنیم...

تور مشهد

اولین مسیر پیشنهادی، مشهد مقدس می‌باشد که همه ما به این شهر و حال و هوای حرم مطهر آقا امام رضا(ع) ارادت خاصی داریم و دوست داریم در اولین فرصت به زیارت ایشان برویم. از آنجایی که هر سال قبل از عید نوروز، شرکت مانلی پرواز با استقبال شگفت انگیز متقاضیان تور مشهد مواجه می‌شود؛ برای مسافران خود پکیجی با قیمت مناسب از تور ارزان مشهد را در نظر می‎گیرد. تور مشهد هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی ارائه می‌گردد که شامل خدمات: بلیت رفت و برگشت، اقامت در بهترین هتل‌های مشهد، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی می‌باشد.



تور کیش

دومین مسیر پیشنهادی ما سفر به جزیره مرواریدی کیش می‌باشد. خیلی‌ها دوست دارند تعطیلات نوروز را در یک جای خوش آب و هوا و پر از هیجانِ تفریحات عالی باشند. به همین جهت ما استفاده از تور ارزان کیش را پیشنهاد می‌دهیم. چرا که می‌دانیم از این انتخاب پشیمان نخواهید شد. شما می‌توانید از همین حالا برای تعطیلات عید، تور کیش ویژه نوروز 97 را رزرو کنید. خدمات تور کیش شامل: بلیت رفت و برگشت هواپیما، اقامت در برترین هتل‌های کیش، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی می‎باشد.


تور استانبول

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند 13 روز تعطیلات نوروز را به یک سفر خارجی بروند. به همین خاطر اغلب افراد، کشور ترکیه و شهر استانبول را انتخاب می‌کنند. ترکیه مقصد بسیار محبوبی برای گردشگران ایرانی است و بسیاری از ایرانیان به این کشور سفر می‎کنند. ترکیه در طول سال میزبان بسیاری از توریست‌هایی است که با استفاده از تور ارزان استانبول به این شهر توریستی سفر می‌کنند. استانبول در نوروز واقعا زیباست که می‎توانید روح و جانتان را تازه کنید، همچنین می‌توانید با کیفیت‌ترین اجناس برند ترک را با کمترین قیمت خریداری کنید. خدمات تور استانبول شامل: بلیت رفت و برگشت، اقامت در بهترین هتل‌های استانبول، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و سیم کارت می‎باشد.


تور دبی

چه جایی بهتر از دبی؟؟؟ این شهر توریستی بهترین تفریحات را دارد، اگر به این کشور امیرنشین سفر کنید محو تماشای برج‌های سر به فلک کشیده‌اش می‌شوید. معماری خاص و عجیب دبی در ساختمان سازی زبانزد عام و خاص است. تفریحات هیجان انگیز دبی شامل فواره دبی، برج خلیفه، دبی مال، آکواریوم دبی، پیست اسکی، پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، مدینه جمیرا، شبیه سازی پرواز بر فراز آسمان‌های دبی و سافاری می‌باشد. خدمات تور ارزان دبی شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت در بهترین هتل‌های دبی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و سیم کارت می‌باشد.


تور مالزی

اگر برای نوروز 97 تور ارزان مالزی را انتخاب کرده‌اید تبریک می‌گوییم شما بسیار خوش سلیقه هستید! از آنجایی که مالزی خیلی به ایران نزدیک نیست و پرواز تهران کوالالامپور حدود 7 تا 8 ساعت طول می‌کشد و تور مالزی هم تقریبا طولانی و 8 روزه است، تعطیلات 13 روزه عید نوروز بهترین فرصت برای سفر به این کشور است. خدمات تور مالزی شامل پرواز ماهان، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل به همراه صبحانه، یک گشت شهری با ناهار، سیم کارت و راهنمای فارسی زبان می‌باشد.




کد N1836799

وبگردی