آفتاب

ویسی: چمن ما مثل علفزار شده؛ باید از روی جنازه ما رد شوند تا سه امتیاز بگیرند!

ویسی: چمن ما مثل علفزار شده؛ باید از روی جنازه ما رد شوند تا سه امتیاز بگیرند!

سرمربی استقلال خوزستان همانند چند هفته گذشته در نشست خبری از شرایط وخیم مالی شاگردانش و اقدامات عجیب مدیران باشگاه خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبداله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ابتدا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول یک بازی مهم در پیش داریم که نقش مرگ و زندگی و شاید بالاتر را برای ما داشته باشد. به بازیکنان و ما فقط وعده‌های پوچ داده شده؛ بازیکنان به خاطر مردم خوزستان بازی می‌کنند و هم قسم شدند که امتیاز خوب بگیریم و برای آینده وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم.

ویسی افزود: ما 8-9 امتیاز دیگر می‌خواهیم و نیاز مبرمی به کسب آن داریم. با بازیکنان صحبت کردیم و تمرکزمان فقط روی کارمان است تا بتوانیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

او درباره حریف فردای شاگردانش تصریح کرد: نفت بازیکنان با تجربه زیادی دارد. آنها از لحاظ مهره خوب هستند. این تیم از لحاظ روانی خوب نبود که با بهبود این شرایط وضعیتش بهبود پیدا کرد. نفت سالهای گذشته با هر مربی شرایط خوبی داشت و به دلیل شرایط روحی دچار مشکل شدند. با گل‌محمدی،‌ ابراهیم زاده، منصوریان و فرکی شرایط خوبی داشتند اما به دلیل شرایط بد روانی چند وقتی با مشکل روبه‌رو شدند.  آنها خودشان را جمع کردند اما این بازی بازی  بسیار مهم است. فردا باید از روی جنازه ما رد شوند تا امتیاز بیگرند وگرنه ما باید سه امتیاز را بگیریم.

ویسی در ادامه بیان داشت: بازیکنان در همه تیم‌ها تقسیم شدند و شرایط تمام تیم ها خوب است. این یک چشم انداز خوب است. همه تیم‌ها بازیکنان جوان و با تجربه خوبی دارند. همه برای جام جهانی تلاش می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و همین مسئله باعث شده کار در لیگ برتر سخت شود.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط مالی تیمش، گفت: پولی به ما داده نشده است. روی وعده‌ها ماندیم و کار می‌کنیم. بعید می‌دانم مالک باشگاه مشکلات ما را بداند. احساس می‌کنم چیزی که لازم است را به او نمی‌گویند. شناخت خوبی از مالک دارم و اگر حقایق گفته شود شرایط خوب می‌شود. ما شرایط خوبی نداریم. می‌خواهم کار فنی انجام دهیم. سه هفته است می‌گویم زمین چمن را رنگ کنید می‌گویند پول نداریم.

ویسی افزود: چمن ما مثل علفزار شده و می‌توانید با خانواده 13 به در بروید تفریح کنید. می‌گویند ماشین چمن زنی ما خراب است. می‌گویند ویسی باید در حیطه کاری خودش صحبت کند بازیکن ما را همراه با همسرش از مهمانسرا  بیرون کردند و می‌گویند در حیطه کاری خودت صحبت کنید! این حیطه کاری ما است. شما حیطه کاری خودتان را بلد نیستید.

سرمربی آبی‌ها خاطرنشان کرد: قرار بود تیم پنج‌شنبه به تهران برود و این کار جمعه انجام شد این حیطه کاری من است. هیچ چیز در باشگاه ما سرجایش نیست. در باشگاه ما فقط دروغ و کلک است. مطمئن هستم مالک باشگاه از شرایط بی خبر است و گرنه از این مسائل جلوگیری می‌کرد. بازیکنان همه چیز را می‌دانند یک روز با سند این حرف را می‌زنم. می‌گویم چرا بازیکن را از مهمانسرا بیرون کردید آنوقت می‌گویند فامیل‌های ویسی در تیم‌ هستند. در تمام دوران مربیگری و بازگیری‌ام یک فامیل من را پیدا کنید که دور تیم آمده باشد. اگر هم کسی آمده پول چایی که خورده را هم خودم دادم. آنقدر پول دارم که پول چایی دوستانم را بدهم. آنقدر انسان هستم که بعد از قهرمانی خانه‌ام رو فروختم پولش را به ملت دادم و بی خانه می‌گردم.

ویسی گفت: نیازی به چایی شما ندارم. پسر برادرم را از تیمم خط زدم. او الان مربی شده ولی کنار خودم او را نمی‌آورم. شما چطور به اینجا آمدید. شما هم اگر شرکت درست کنید افراد معتمد خودتان را می‌آورید. من هم این کار را می‌کنم. هر جای دیگری بروم هم این کادر من هست. دوست دارم و این کیف من است. شما نمی‌توانید این حرف را به من بزنید.  سوال من این است که چرا بازیکن را از مهمانسرا بیرون کردید و تیمی که قرار بوده پنج‌شنبه بیاید را جمعه اعزام کردید. چرا می‌گویید 20 بازیکن نبرید. وظیفه شما است که پول من را بدهید. یک روز با سند مسائل را اعلام می‌کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه یکی از نماینده‌های مجلس اعلام کرده مشکل تیم را می‌داند و اگر این مشکلات حل نشود به زودی این مسائل را بیان خواهد کرد، گفت: اگر بازرسی امروز نیاید فردا دیر است و نوشدارو بعد از مرگ سهراب می‌شود. دیروز با یوسفی صحبت کردم و خبرهای خوبی داد اما کافی نیست. از مسئولان محترم خواهش می‌کنم کاری که لازم هست را به خاطر مردم انجام دهند. اگر لازم به حضور بازرسی هست انجام دهند. اگر لازم به اعدام ویسی است این کار بشود. اگر دروغ و دزدی شده باید جلوی آن را بگیرند. باید به خاطر مردم این کار را کرد. از استاندار عاجزانه و دست بوسانه خواهش می‌کنم به موضوع ورود کند.

ویسی در مورد شرایط موسی کولی‌بالی و اینکه آیا او برای بازی می‌آید، اظهار داشت: موسی نمی‌آید و می‌گویند برایش گزارش غیبت رد کنید. پول او را ندادید. بازیکن ایرانی با صحبت می‌آید اما بازیکن خارجی نمی‌آید باید تا به اینجا او 80 درصد دریافت می‌کردیم و فقط 30درصد گرفته است. تازه طلبکار هستیم و می‌خواهیم از او شکایت کنیم. سرپرست ما را بردند و می‌خواهند او را جریمه کنند که چرا دایی‌اش فوت کرده به تهران نیامده است. ما انسان هستیم و احساس داریم. او را به خاطر نیامدن می‌خواهند جریمه کنند. دایی او فوت کرده و نیامده است. این داستان‌هایی است که باید در مورد آن صحبت کنیم. دعا کنید تیم بماند به موقع در این مورد صحبت کنیم.

کد N1836062

وبگردی