آفتاب

تشییع جنازه سری دیوی | جزییات مراسم خاکسپاری بازیگر هندی | جسد سری دیوی سوزانده خواهد شد

تشییع جنازه سری دیوی | جزییات مراسم خاکسپاری بازیگر هندی | جسد سری دیوی سوزانده خواهد شد

تشییع جنازه سری دیوی | بونی کاپور همسر سری دیوی به همراه آرجون کاپور پسرش در دبی پس از برطرف شدن موانع قانونی، با تحویل گرفتن جنازه سری دیوی، بازیگر سرشناس هندی، روز سه شنبه جسد او را برای مراسم خاکسپاری به بمبئی منتقل کردند. جنازه سری دیوی سه روز پس از مرگش در دوبی، به اقامتگاه لوکاندوالا در بمبئی منتقل شده و امروز چهارشنبه مراسم سوزاندن جسد و خاکسپاری او برگزار می شود.

بیشتر بخوانید : علت مرگ سری دیوی...
بیشتر
 بخوانید : عکس سری دیوی بازیگر هندی...

سری دیوی اسطوره ی بالیوود در 24 فوریه 2018 درگذشت. آرجون کاپور پسر سری دیوی به دبی پیش پدرش بونی کاپور، برای آماده سازی مراسم خاکسپاری مادرش رفت و سه روز پس از انتشار خبر مرگ سری دیوی جسدش از دبی به بمبئی منتقل شد. 

سری دیوی برای مراسم ازدواجی یکی از اعضای خانواده اش، به دبی رفته بود. اعضای خانواده سری دیوی پس از رفع موانع قانونی در دبی، جسد وی را به هند بازگرداندند تا مراسم وداع و سوزاندن جسد سری دیوی را انجام دهند. 

سوزاندن جسد سری دیوی


مراسم آخرین وداع با سری دیوی بازیگر سرشناس هندی امروز چهارشنبه در اقامتگاه خانواده کاپور برگزار می شود. آن طور که خانواده سری دیوی می گویند، پس از مراسم آخرین وداع با سری دیوی، جسد او سوزانده خواهد شد.

از زمان بازگرداندن جسد سری دیوی به بمبئی، علاقه مندان این بازیگر هندی در اطراف محل اقامت او تجمع کرده اند. نیروهای پلیس و محافظین شخصی در این محل حضور دارند تا  در محلی که بسیاری از ستاره های سینمای هند این روزها به آن رفت و آمد دارند، امنیت را برقرار کنند.

کاپور پیش از این گفته بود که سری دیوی را بی هوش در وان حمام هتلی که در دبی بودند، یافته و زمانی که او را به بیمارستان برده متوجه می شوند که جان باخته است.

کد N1833934

وبگردی