آفتاب

برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهیم کرد

برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهیم کرد

جانشین سپاه محمدرسول الله تهران گفت: در کشور کمی و کاستی هایی وجود دارد، اما برای انتقال به مسئولین راه های زیادی وجود دارد و بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیرقابل ترین راه ایجاد اغتشاش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد یزدی؛ جانشین سپاه محمدرسول الله تهران در حاشیه مراسم ترحیم شهدای امنیت در جمع خبرنگاران گفت:شهیدان  در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور جانشان را از دست دادند و امروز جوانان همین گونه هستند و برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

او ادامه داد: جوانان ما سعی کردند در شب حادثه مردم را از اغتشاشگران جدا کنند. ما به دشمنان نشان دادیم که مثل گذشته برای برقراری نظم و امنیت به شدت و با جدیت در میدان هستیم و کسانی که بخواهند نظم را بر هم بزنند مقابله می کنیم.

 فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران گفت: در کشور کمی و کاستی هایی وجود دارد اما برای انتقال به مسئولین راه های زیادی وجود دارد و بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیرقابل ترین راه ایجاد اغتشاش است.

یزدی خاطرنشان کرد؛ مردم همانطور که از نیروهای امنیتی و بسیجیان دفاع کردند، مثل گذشته دفاع می کنند و مطمن باشند نیروی انتظامی و بسیجیان در همه صحنه ها حضور دارند و برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهیم کرد.

او خطاب به خانواده شهدا گفت: به خانواده این عزیزان عرض خواهم کرد شما افتخار آفرینانی را داشتید که برای نظم و امنیت از جان خود گذشتند و مسیر شهدا را طی کردند که قطعا مسیر نورانی است.

کد N1832692

وبگردی