آفتاب

تارتار: تساوی برابر تراکتورسازی عاقلانه بود

تارتار: تساوی برابر تراکتورسازی عاقلانه بود

سرمربی پارس جنوبی جم درباره بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: هر دو تیم حضور خوبی به نمایش گذاشتند و تراکتور حریف باتجربه و قدرتمندی بود، به نظرم مساوی نتیجه عاقلانه‌ای بود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: با گلی که ناخودآگاه دریافت کردیم عقب نشینی کردیم. ما مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا یعنی تراکتور به میدان رفتیم، گرچه آنها و لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکردند، اما همواره از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند، البته تراکتور روی یک شوت استثنایی به گل رسید.

او ادامه داد: هر دو تیم حضور خوبی به نمایش گذاشتند و تراکتور حریف باتجربه و قدرتمندی بود، به نظرم مساوی نتیجه عاقلانه‌ای بود. با ورود فرزاد حاتمی به بازیکنان گفتم که عقب نکشید، اما خط هافبک توانمند و باتجربه تراکتور قابل قیاس با بازیکنان پارس جنوبی نیست.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره حضور پرشور هواداران در بازی خانگی گفت: ابتد از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با غیرت بازی کردند و در وهله دوم، سپاسگزار هواداران هستم که در یک روز غیرتعطیل و بارانی به ورزشگاه آمدند و از تیمشان حمایت کردند. ما تا آخر فصل می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی را کسب کنیم؛ رتبه خوبی در جدول به دست آوریم و درنهایت دل هواداران را شاد کنیم.

تارتار درباره اینکه شاگردانش در اسپانیا اردویی برپا کنند، اظهار داشت: عده‌ای اطلاعات غلط به مردم می‌دهند، اسپانیا از نظر آب و هوا بسیار معتدل است و ما این موضوع را به طور کامل بررسی کردیم، آنهایی که به این اردو ایراد می‌گیرند، اطلاعاتشان دقیق نیست. لیگ برتر یک ماه تعطیل می‌شود و این بهترین فرصت برای پارس جنوبی است که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند. بی‌شک این اردو به شخصیت پارس جنوبی خواهد افزود. حق الزحمه بازیکنان پرداخت شده و جا دارد در اینجا از همه مسئولان شهر و مالکان باشگاه تشکر کنم.

کد N1831865

وبگردی