آفتاب

تارتار: مقابل تراکتورسازی نباید نسنجیده عمل کنیم

تارتار: مقابل تراکتورسازی نباید نسنجیده عمل کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از مصاف با شاگردان ارطغرول ساغلام درباره آمادگی شاگردانش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از برد پدیده بازیکنان ما خیلی خوب تمرین کردند و از روحیه خوبی بهره می‌برند. انتخاب 11 نفر اصلی برای ما ثبت شده است و با تک‌تک بازیکنان صحبت کردم که در جمع 11 نفر نیستند ناراحت نشوند و از لحاظ ذهنی آنها را برای بازی آماده کرده‌ام.

او در ادامه درباره بازی فردا اظهار داشت: یک بازی هدفمند و با برنامه مقابل تیم تراکتورسازی داریم. تراکتور تیمی نیست که مقابل آن نسنجیده حمله کنیم تا اتفاقات بازی پدیده برای ما پیش بیاید. تیم باتجربه‌ای هستند و در بازی‌های آسیایی حضور دارند. اگر بازیکنان فردا تمام نکاتی که به آنها اعلام کردیم انجام دهند این توانایی را داریم که دل هوادارانمان را شاد کنیم.

تارتار ادامه داد: از هواداران می‌خواهم که فردا ورزشگاه را پر کنند با وجود اینکه یک روز غیر تعطیل است و بازی در ساعت خوبی برگزار نمی‌شود؛ همه در این روزهای حساس حمایت کنند.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص اینکه شاگردانش برای بازی در زمین بارانی آمادگی دارند یا خیر بیان داشت: سعی می‌کنیم از زمین مسابقه حفاظت کنیم که در صورت بارندگی آسیب نبیند و یک تشکر ویژه از آقای عطایی مسئول چمن ورزشگاه و آقای اسدی رئیس جوان هیئت فوتبال شهرستان جم که برای تیم‌مان دل می‌سوزانند و امیدوارم در بازی فردا با تجربه کادر فنی در این صورت بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

تارتار درباره شرایط تراکتور تصریح کرد: با نتایجی که آنها در آسیا کسب کرده‌اند از یک طرف به سود ما است چون شرایط روحی خوبی ندارند و از یک طرف نیز به سود ما نیست چون انگیزه پیروزی آنها بیشتر می‌شود تا دل هوادارانشان را شاد کنند. همانطور که ما در مشهد بعد از مدتها پیروز شدیم و توانستیم دل هواداران خود به دست بیاوریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: ما با دو تیم آسیایی در هفته آینده بازی داریم که در نیم فصل هزینه‌های زیاد کرده‌اند و توانستند تیم‌هایشان را تقویت کنند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شخصیت تیم ما شکل گرفته است و ما را به عنوان مدعی حساب می‌کنند. دیدیم که امروز سایپا با آن روند رو به رشد خود شکست می‌خورد و این نشان می‌دهد که در مرحله سختی از بازی‌های لیگ قرار داریم و امیدواریم در بازی فردا موفق شویم.

کد N1830990

وبگردی