آفتاب
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

گزارش زنده ؛ السد 0 - 0 پرسپولیس

گزارش زنده ؛ السد 0 - 0 پرسپولیس

پرسپولیس و السد در مهمترین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.

به گزارش ایلنا، در دومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس و السد از ساعت 19 برابر هم صف آرایی خواهند کرد. پرسپولیس در لیگ داخلی وضعیت فوق العاده ای دارد و به نظر می رسد تا پیش از پایان سال قهرمانی خود را جشن بگیرد.شاگردان برانکو  در لیگ قهرمانان نیز شروع خوبی داشتند و در اولین بازی آسیایی خود نسف قارشی ازبکستان را در ورزشگاه آزادی با سه گل شکست دادند.

در آن سوی میدان السد که از حضور ژاوی بهره می برد، در لیگ ستارگان پس از الدحیل در رده دوم قرار دارد. السد نیز همانند پرسپولیس، لیگ قهرمانان را با برد آغاز کرد و در خانه الوصل به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

در جدول گروه C ، پرسپولیس و السد هم اکنون با 3 امتیاز در رده اول جدول قرار دارند و پرسپولیس به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین شده است.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

 

ورزشگاه جاسم بن حمد 

داور: محمد تقی الجعفری       کمک ها:  لی تزو لینگ و رونی کوه مین    داور چهارم :لیتشمان سو

 

کارت زرد: -

کارت قرمز: - 

 

ترکیب السد:

سعد الشیب، محمد إسماعیل، مرتضى پورعلی‌گنجی، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری، ژاوی، یاسر أبوبکر، أکرم عفیف، بغداد بونجاح و علی أسد 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

 

دقایق حساس:

 

کد N1829108

وبگردی