آفتاب

پاسداران حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند

پاسداران حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ اخلاق، سابقه و عمل انقلابی و جهادی حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: این نمایشگاه اقدام ویژه‌‌‌ای است که از اساتید دانشگاه و تفکر سپاه برخاسته است.

وی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ اخلاق، سابقه و عمل انقلابی و جهادی حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند.

مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا حرکت دانشگاه جامع امام حسین(ع) در برپایی نمایشگاه جلوه‌‌های تحول، تهیه نقشه‌راه تمدن نوین اسلامی و نقش حوزه دانشی و دانشگاهی کشور در این عرصه را امری هوشمندانه و نشانه زنده بودن این دانشگاه دانست و اظهار داشت: اقدامات انجام شده از مبانی اسلامی و برخوردار از تجزیه و تحلیل دقیق و عالمانه اندیشه و منظومه فکری حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در این راستا به خوبی دیده شده است.

فیروزآبادی افزود: نیازسنجی برای دستیابی به این آرمان در این نمایشگاه برای سپاه پاسداران به گونه‌‌‌‌ای منسجم و قابل فهم صورت پذیرفته و راهبردهای تربیت نیروهای انسانی در تحول علوم انسانی به شایستگی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم و تحقیقات می تواند از دستاوردهای دانشگاه جامع امام حسین(ع) بهره گیرد، تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است که روسای دانشگاه‌‌ها در نمایشگاه جلوه‌‌های تحول حضور پیدا کرده و از این دستاوردها الگوبرداری و استفاده کنند.

مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: برای دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب نیاز به عمق‌‌یابی، برنامه‌‌ریزی و شاخص‌‌‌هایی است که بتوانیم به سطح دلخواه برسیم و این نمایشگاه می‌‌تواند یک چنین الگوهایی را به خوبی در اختیار دانشگاه های وزارت علوم و آزاد قرار دهد.

کد N1826537

وبگردی