آفتاب

تجاوز وحشتناک 3 جوان شیطان صفت به دختر 16 ساله

تجاوز وحشتناک 3 جوان شیطان صفت به دختر 16 ساله

تجاوز وحشتناک 3 جوان شیطان صفت به دختر 16 ساله | دو پسرنوجوان در حالی به اتهام آزار دختر دبیرستانی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند بی گناه هستند. آنها همدست فراری شان را به عنوان عامل جنایت سیاه معرفی کردند.

به گزارش آفتاب، دو پسرنوجوان در حالی به اتهام آزار دختر دبیرستانی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند بی گناه هستند. آنها همدست فراری شان را به عنوان عامل جنایت سیاه معرفی کردند.
رسیدگی به این پرونده از اوایل آذر ماه سال ۹۴ به دنبال شکایت یک دختر 18ساله به نام صدف در دستور کار پلیس آگاهی اسلامشهر قرار گرفت. دختر جوان از سه پسر که وی را با خودرو از مقابل مدرسه ربوده و در یک ساختمان نیمه کاره آزار داده بودند شکایت کرد.
وی در تشریح شکایتش گفت: مدتی پیش از طریق فضای مجازی با یک پسر به نام ماهان آشنا شدم . او هر روز با من تماس می‌گرفت و ما با هم صحبت می کردیم. آخرین بار از من خواست تا به دیدنش برود. ماهان همراه دو دوستش با ماشین مقابل مدرسه ام آمدند. پسران جوان از من خواستند تا برای تفریح در خیابان‌ها دور بزنیم. من هم قبول کردم. اما یکباره مرا به ساختمانی نیمه ساز بردند و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند.
به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به ردیابی پسران آزارگر پرداخت و دو نفر از آنها را بازداشت کرد ولی ردی از ماهان به دست نیامد.
در حالی که پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده بود دختر جوان از دو متهم پرونده گذشت کرد و آنها دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کی خواه و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شدند.
در این جلسه یکی از متهمان که در زمان وقوع جرم ۱۷ سال داشت و حالا با وثیقه آزاد است گفت: پدرم نمایشگاه خودرو دارد. به همین خاطر ماشین های مدل بالا را سوار می شوم و گاهی اوقات دنبال دوستانم می روم تا با هم به تفریح برویم. آن روز ماهان با من تماس گرفت و از من خواست با یک ماشین مدل بالا دنبال او بروم. من دنبال او رفتم. ماهان به همراه دختر جوان و دوست دیگرش به نام امین سوار ماشین شدند. بعد از چند دقیقه ماهان از من خواست تا آنها را مقابل یک ساختمان پیاده کنم. من آن ها را مقابل ساختمان نیمه ساز پیاده کردم و به نمایشگاه پدرم برگشتم. ولی چند روز بعد به اتهام آزار دختر جوان بازداشت شدم.
این متهم ادامه داد: باور کنید من دختر جوان را آزار ندارم اما وقتی بازداشت شدم به خاطر ترس زیادی که داشتم از پدرم خواستم تا هر طور شده رضایت دختر جوان را جلب کند. پدرم هم با پرداخت پول رضایت او را جلب کرد. ولی من بی گناهم. سپس امین 18ساله به دفاع پرداخت و منکر آزار دختر جوان شد.
وی گفت: من اصلا دختر جوان را نمی‌شناختم. او دوست ماهان بود و همراه او به ساختمان نیمه ساز رفت. ماهان که از ما بزرگتر است دختر جوان را آزار داد و گریخت و حالا ما گرفتار شده ایم.
بعد از شکایت دختر جوان من هم از ترس آبرویم به او پول میلیونی پرداختم تا رضایت او را جلب کنم .من هیچ نشانی از ماهان ندارم.رفاقت ما با ماهان اشتباه بود و حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتمان تخفیف قائل شود.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به رضایت شاکی پرونده برای دو متهم رای صادر کند. پرونده متهم فراری نیز به پلیس آگاهی فرستاده شد تا تلاش برای ردیابی وی ادامه داشته باشد.
http://www.afatbir.com
کد N1824471

وبگردی