آفتاب

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت ۲۲ بهمن

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت ۲۲ بهمن

وزارات دادگستری به مناسبت ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه وزارت دادگستری به شرح زیر است:

دیگر بار فضای وطن مملو از تصاویر و نواهایی شده است که خروش ملت استکبار ستیز ایران اسلامی در بهمن ۵۷ را تداعی می کند.

خروشی که بساط حکومت فساد و طاغوت را به یُمن رهبری بت شکن عصر، خمینی کبیر (ره) در هم پیچید و ایران اسلامی را از لوث وجود خاندان منحوث پهلوی و دست اندازی و چپاول اجانب و استعمارگران پاک کرد.

درخت تناور انقلاب اسلامی در حالی جامه نو به تن می کند که متکبران و دشمنان دیرین این نظام، شمشیر دشمنی و کینه از رو بسته اند و از هیچ فریب و عداوتی برای ضربه زدن به ریشه و اصل انقلاب اسلامی فروگذار نیستند.

اینک بر ماست که پنجه در پنجه دشمن، دل به وعده و نصرت الهی قوی داریم و میراث خمینی بزرگ را که به مدد هدایت و رهبری بی بدیل خلف بر حقش، آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) راه پیشرفت، تعالی و توفیق را در پیش گرفته، به آیندگان رسانده و از قطره قطره خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی صیانت کنیم.

ما کارکنان وزارت دادگستری، در سی و نهمین بهار آزادی، همچون سایر آحاد جامعه قرآنی ایران، امسال نیز پررنگ تر از سالیان پیش، ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن ایران، بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی تازه کرده و استوارتر و امیدوارتر از همیشه، با وحدت و همدلی خود، دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را زیر پای اراده و بصیرت خود می گذاریم و با حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، صدای آرمان خواهی و عدالت طلبی خود را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

کد N1824130

وبگردی