آفتاب

دو اخطاره های استقلال قبل از دربی

دو اخطاره های استقلال قبل از دربی

چه کسانی اگر آن کارت بگیرند محروم می شوند؟ | شش بازیکن استقلال در آستانه محرومیت از مصاف با رقیب سنتی و دیرینه در دربی حساس پایتخت قرار دارند.در فاصله یک بازی تا دربی حساس پایتخت در روز دهم اسفندماه مربی آلمانی استقلال با دغدغه هایی پیرامون محرومیت احتمالی شش مهره کلیدی روبرو است...

بیشتر بخوانید : جباری در نود چه گفت؟...



در فاصله یک بازی تا دربی حساس پایتخت در روز دهم اسفندماه مربی آلمانی استقلال با دغدغه هایی پیرامون محرومیت احتمالی شش مهره کلیدی روبرو است از همین رو مقابل فولاد در بازی خارج از خانه شاگردانش را دست به عصاتر از همیشه به میدان خواهد فرستاد.

سید مجید حسینی، بهنام برزای، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، سید حسین حسینی و لئوناردو پادوانی بازیکنان دو کارته استقلال هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با فولاد خوزستان، دیدار با پرسپولیس را از دست خواهند داد از همین رو وینفرد شفر با ترس از محرومیت این بازیکنان که اکثریت شان جزو مهره های کلیدی تیم هستند هیچ بعید نیست در اهواز مقابل حریف خوزستانی تغییراتی در برنامه هایش داشته باشد.

نکته جالب توجه اینجاست که این بازیکنان در شرایطی با داشتن دو اخطار در پرونده انضباطی خود با استقلال وارد یک ماه سرنوشت ساز شدند که هر سه تا چهار روز یک بار باید در رقابت های داخلی و آسیایی به میدان بروند از همین رو کار برای شفر در راه استراحت دادن به آنها پیش از دربی 86 پایتخت در روز 10 اسفندماه سخت و دشوار است، چون به اندازه کافی روی نیمکت مهره های جانشین ندارد.


کد N1824059

وبگردی