آفتاب

جنایت هولناک پرستار دیوانه | قتل دو کودک در حمام

جنایت هولناک پرستار دیوانه | قتل دو کودک در حمام

جنایت هولناک پرستار دیوانه | پرستار جوان که دو کودک 2 و 6 ساله را به قتل رسانده بود و بعد از جنایات اقدام به خودکشی کرده بود، درحالی پای میز محاکمه قرار گرفت که مدعی شد بیماری روحی و روانی دارد.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، روز گذشته دادگاهی در نیویورک برای رسیدگی به این پرستار قاتل برگزار شد.
متهم «ژوزلین اورتگا» 56 ساله محکوم شده است که در سال 2012 میلادی دو کودک 2 و 6 ساله را به قتل رسانده و بدن خون آلود دختر 6 ساله را در حمام و پسر بچه را در کمد اتاق خواب آپارتمان صاحب کارش در نیویورک رها کرده است.

این متهم پس از کشتن کودکان قصد داشته تا خود نیز خودکشی کند که ماموران وی را از مرگ نجات داده بودند.
بنا بر آخرین اطلاعات پلیس نیویورک، این زن زخمی پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شده و تحت نظر روان پزشکان قرار داده است.
گزارش های رسیده نشان می دهد که وکیل متهم «اورستگ » در طول جلسه دادرسی سعی داشت تا موکل خود را بیمار روانی جلوه دهد تا بتواند در حکم صادره تخفیف بگیرد.

دادستان پرونده نیز اظهار کرده است که چند روز قبل از جنایت های هولناک این پرستار به پدر و مادر کودکان اعتراض کرده و از زیادی کار و خستگی مفرطش سخن گفته است اما آنها هیچ توجهی به این موضوع نکرده بودند.
روز گذشته «اورتگا» به اعضای هیئت منصفه بیان کرد که در ابتدا به قصد نگهداری از فرزندان این زوج استخدام شده اما در نهایت کارهای نظافت و پخت و پز خانه نیز در لیست کارهای روزانه اش قرار گرفته و فشار کاری اش بسیار زیاد بوده و به دلیل خستگی و فشار عصبی کنترلی بر رفتار خود نداشته است.
در روز حادثه مادر کودکان به همراه فرزند دیگر خود برای خرید از خانه خارج شده است که پرستار قاتل به جان کودکان افتاده و هر دویشان را به قتل رسانده است.
گزارش های موجود نشان می دهد این پرستار در آخرین محاکمه صورت گرفته به جرم قتل کودکان به 30 سال زندان محکوم شده بود اما با توجه به ادعای بیماری روحی اش امکان تغییر حکم صادره وجود خواهد داشت.
http://www.aftabir.com
کد N1823108

وبگردی