آفتاب

سفرهای نوروزی تخفیف خورده

سفرهای نوروزی تخفیف خورده

باز هم زمان خرید سال نو و آجیل شب عید و لباس‌های نو رسید. اشتیاقی همگانی در دل آدم‌های شهر افتاده، انگار هر چی داریم به شب سال تحویل نزدیک می‌شیم، بیشتر هیجان پیدا می‌کنیم. خرید کردن برای سال نو خیلی لذت بخشه، اما از همه اینا که بگذریم می‌رسیم به اینکه تعطیلات نوروز رو چه جوری بگذرونیم؟ این روزهای تعطیل فرصت خیلی خوبیه که باید به نحو احسن ازش استفاده کنیم باید واسه یه سفر خوب درست برنامه ریزی کنیم و تصمیم بگیریم که کجا بریم بهتره؟

سفرهای نوروزی تخفیف خورده
مانلی پرواز امسال هم مثل سال‌های قبل برای تعطیلات نوروز پیشنهادهای ویژه‌ای داره که از این میان سه شهر که برای سفرهای نوروزی خیلی پرطرفداره رو می‎تونید انتخاب کنید.
پیشنهاد ویژه برای امسال نوروز 97 برای کسانی که میخوان با قیمت مناسب سفر کنن، تور مشهد است که اگر از همین حالا برای نوروز رزرو کنید، میتونید با قیمت ارزون یه سفر عالی و برنامه ریزی شده برید. برای رزرو تور مشهد نوروز 97 تخفیف‎های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که می‎تونید برای اطلاع از نرخ دقیق تورها با کارشناسان مانلی تماس بگیرید.  

سفر به جزیره کیش در ایام عید با هوای دلچسب و خوبش واقعا عالیه. میتونید با رزرو تور کیش نوروز 97، یه سفر با هزینه‌های کم و مقرون به صرفه داشته باشید و از تعطیلات عیدتون لذت ببرید. 

اگر دوست دارید به خارج از ایران سفر کنید که یه تنوعی باشه و قیمتش هم خیلی بالا نباشه کجا بهتر از ارمنستان، ایروان ارمنستان کلی برنامه‌های ویژه سال نو داره با کلی کنسرت که میتونید از سفرتون لذت ببرید. تور ارمنستان نوروز 97 هم با تخفیف‎های استثنایی ارائه شده که برای اطلاع از قیمت‎ تورها فقط کافیه به کارشناسان فروش مانلی زنگ بزنید و تور را رزرو کنید  02188103828
  
کد N1822877

وبگردی