آفتاب

واکنش رونالدو به دوربین بعد از تعویض +عکس

واکنش رونالدو به دوربین بعد از تعویض +عکس

واکنش رونالدو به دوربین بعد از تعویض | کریستیانو رونالدو که در بازی گذشته در مقابل تیم لوانته دقیقه 81 تعویض شد، همه توقع واکنش تند و اعتراضی نسبت به تعویض از رونالدو داشتند که در نهایت رونالدو با واکنشی جالب....

بیشتر بخوانید : علت جدایی رونالدو از رئال چیست؟...
بیشتر بخوانید : دلیل تعویض شدن رونالدو در بازی دیشب رئال مادرید...
رونالدو در دیدار برابر لوانته در فاصله 9 دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد؛ اما این بار از اینکه دوربین روی او زوم کرده بود رضایت نداشت.
اگرچه کهکشانی ها با گل زیبای ایسکو در آستانه پیروزی برابر لوانته بودند، اما رونالدو که معمولا به جز خواست خودش از زمین خارج نمی شود، این بار تعویض شد و مشخص شد در مسابقه ای که موفق به گلزنی نشده هرگز راضی نیست.
گل دقیقه 89 پاتزینی باعث شد لوانته که تنها در فصل جاری 3 بار موفق به کسب پیروزی شده، برابر فاتح لالیگا، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان برای دومین بازی متوالی موفق به کسب تساوی شود.
در لحظاتی که گلزن ایتالیایی توسط همبازی های خود محاصره شده بود، دوربین سریعا چهره رونالدو روی نیمکت را نشان داد و او نیز سری به نشانه انزجار تکان داد.
در همان لحظات اگرچه زیدان در حال ترغیب تیمش برای حمله و زدن گل برتری بود، اما شاگردان او همانند دیگر بازی های فصل جاری نمایشی در خور یک برنده نداشتند و تیمی که فصل قبل بسیاری از امتیازات خود را در دقایق پایانی کسب کرده بود، در این دیدار بدون ایده و اعتماد به نفس به نظر می رسید.
طبق ادعای سرخیو راموس، بازیکنان رئال مادرید تحت هر شرایطی از زیدان حمایت خواهند کرد و پیروزی پرگل هفته پیش قوهای سپید برابر والنسیا نیز این ادعا را ثابت کرد.
پیش از آغاز دیدار مقابل لوانته، سرمربی این تیم اخبار مربوط به افت رئال مادرید را تکذیب کرده و اذعان داشت ماشین رئال مادرید هرگاه آماده باشد، به مستایا هم رفته و 1-4 پیروز می شود؛ اما مشکل اینجاست که این ماشین بارها دچار توقف می شود و تردید فراوانی وجود دارد که آیا زیدان دیگر قادر به تعمیر آن خواهد بود یا خیر.
لوانته تا پیش از اینکه سرخیو راموس گل شماره 50 خود را برای رئال مادرید به ثمر رسانده و به اولین مدافع تاریخ لالیگا تبدیل شود که در 14 فصل متوالی موفق به گلزنی شده، تیم برتر میدان بود و آنها بازی را نیز در شرایط بهتری نسبت به حریف نامدار به پایان رساندند و پیش از گل تساوی، روجر مارتی در دهانه دروازه به شکل عجیبی با ضربه سر یک موقعیت فوق العاده را از دست داده بود.
لوکا مودریچ و تونی کروس با رقم زدن ترکیب دیدنی از ظرافت و هماهنگی باعث شدند مالکیت توپ بیشتر در اختیار رئال مادرید باشد اما حتی این 2 ستاره نیز در حمله ضعیف و در امور دفاعی نامنظم بودند
اگرچه پیش از این بازی بنزما به شدت مورد انتقاد هواداران بود، اما با نقش آفرینی در هر 2 گل کهکشانی ها ارزش های خود را به اثبات رساند؛ اما رونالدو یک شب معمولی دیگر را سپری کرد و تنها 2 ضربه از 7 شوت او به سمت دروازه در چارچوب بود. همچنین در عقب زمین نیز رئال مادرید به حدی راحت توپ را از دست می داد که جریان بازی را به رقیب داده بود و لوانته بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت.
در صحنه ای که بواتنگ گل اول لوانته را به ثمر رساند، سرخیو راموس در کورس با مورالس به طور کامل جا ماند و کارواخال نیز از همان ابتدای بازی شرایط سختی را برابر لاوتزی سپری کرد. نیمار و دیگر ستاره های پاری سن ژرمن بی شک با دیدن چنین نمایشی از رئال مادرید بسیار خوشحال شده و مشتاق آغاز دیدار با کهکشانی ها در لیگ قهرمانان خواهند بود.
کریستیانو رونالدو نیز در دیدار برابر لوانته هرگز نمایش درخشانی ارائه نداد و شرایط او برای روزهای آتی رئال مادرید تردید فراوانی را به همراه خواهد داشت.اگرچه پیش از دیدار برابر لوانته نیز مشخص شده که رئال مادرید دیگر شانسی برای فتح لالیگا و تکرار قهرمانی خود نخواهد داشت، اما بی شک شرایط روحی فعلی این تیم باعث نگرانی زیدان شده است و مشکل اصلی اینجاست که دیگر تیمی از رئال مادرید نمی هراسد.
کد N1822680

وبگردی