آفتاب
همسر روحانی حاضر به سکونت در مجموعه رياست‌جمهوری نشد!!

خانه نشینی روحانی در روزهای برفی؟! | ادعای خنده دار یک نماینده درباره رئیس جمهور و همسرش!

خانه نشینی روحانی در روزهای برفی؟! | ادعای خنده دار یک نماینده درباره رئیس جمهور و همسرش!

خانه نشینی روحانی در روزهای برفی؟! | نماینده نزدیک به پایداری اظهارات عجیبی درباره خانه نشینی حسن روحانی در روزهای برفی کرده است! حسینعلی حاجی دلیگانی مدعی شده که همسر رئیس جمهور روحانی در روزهای برفی به خاطر آلودگی هوا حاضر به سکونت در مجموعه رياست‌جمهوری نشده، و رئیس جمهور با همسرش به خانه ای در شمال شهر رفته است!!!

روابط عمومي دفتر رييس‌جمهور روزگذشته در اطلاعيه‌اي نسبت به اظهارات اخير يك نماينده اصولگراي مجلس واكنش نشان داد و با «نادرست» و «سخيف» خواندنِ سخنان اين نماينده نزديك به جبهه پايداري، ادعاي او مبني بر غيبت حسن روحاني در روزهاي برفي را تكذيب كرد. حسينعلي حاجي دليگاني روز شنبه اين هفته در يك اظهارنظر مطبوعاتي كه در خبرگزاري دانشجو منتشر شد، مدعي شده بود كه رييس‌جمهوري همزمان با بارش برف در پايتخت، ٢ روز پياپي در محل كار خود حاضر نشده است. اين نماينده عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس موسوم به «نمايندگان ولايي» همچنين در ادامه سخنانش مدعياتي درمورد همسر رييس‌جمهور نيز مطرح كرده و گفته بود: در ايامي كه با آلودگي هوا روبه‌رو بوديم، همسر رييس‌جمهور حاضر به سكونت در منزلي كه در مجموعه رياست‌جمهوري قرار دارد، نبوده است. چرا كه اين منزل در مركز شهر قرار دارد و مركز شهر از آلودگي بيشتري برخوردار است. به همين دليل رييس‌جمهور ناچار مي‌شود در منزل بالاي شهر خود ساكن شوند. همين امر بالا بودن مسافت‌ از منزل تا محل كار و وقت‌گيري براي رفت و آمد و همچنين هزينه‌هاي بيشتري براي حفاظت در منطقه شميرانات مي‌شود. 
در اطلاعيه دفتر رييس‌جمهور آمده است: فهرست كردن دروغ‌ها، افترا، ابهام‌آفريني و طرح شنيده‌هاي ساختگي و شايعه‌افكني هدفمند عليه خدمتگزاران ملت در دولت، نه جزو «وظايف نمايندگي»، بلكه دقيقاً خلاف «شأن نمايندگي» و خدشه به جايگاه والاي مجلس به عنوان «خانه و عصاره فضايل ملت» است.حسينعلي حاجي‌دليگاني اما همچنان بر صحت مدعياتش تاكيد دارد و مي‌گويد منابعي موثق صحت مدعايش را تاييد مي‌كند. در ادامه مشروح گفت‌وگوي «اعتماد» به اين نماينده مجلس را مي‌خوانيم.
«ماجراي خانه‌نشيني روحاني در روزهاي برفي» از چه قرار است؟!
ماجرا از اين قراراست كه بيشترين مشكلات كشور و مردم ناشي از بي‌حالي و عدم وقت‌گذاري، عدم تصميم‌گيري و ضعف در اقدام به‌موقع ازجانب ما مسوولان است. كسي كه بايد روي باند فرودگاه نمك بپاشد، نمي‌پاشد. كسي كه بايد كف اتوبان‌ها شن بپاشد، نمي‌پاشد و درنتيجه مردم گير مي‌كنند و زن و بچه مردم ٢٤ ساعت در اتوبان قم-تهران و ديگر جاده‌ها بدون آب، غذا و امكانات در سرما مي‌مانند. من از ساعت ٣ بامداد تا حدود ١٣روز بعد در اتوبان قم-تهران بودم و از نزديك درجريان وضع مردم بودم. علت چيست؟ بي‌حالي مسوولان. بنابر گزارشي كه داشتيم، شخص رييس‌جمهور در زمان بارش برف، ٢ روز سر كار نرفت.
شما از كجا مي‌دانيد رييس‌جمهور در منزل بوده؟ اين اطلاعات را از كجا به دست آورديد؟
ناسلامتي ما نماينده هستيم!
مساله اين است كه اين نوع نظارت، نظارتي خاص است و لازم است كمي براي مردم شفاف شود كه شما از كجا چنين اطلاعاتي داريد؟
ما كف جامعه هستيم و اين اطلاعات را مي‌گيريم.
از كجا؟!
(با خنده) به هرحال از يك جاهايي مي‌گيريم. گيرندگي ما قوي است. بنانيست كه بگويم از كجا چنين اطلاعاتي به دست مي‌آورم.
چرا بنا نيست؟!
ببينيد، من مي‌گويم آقاي روحاني سر كارش حاضر نشده است. شما ثابت كنيد كه سركارش بوده تا سيه‌روي شود هركه در او غش باشد! بنده اين مساله را گفتم، اگر اين‌طور نبوده، تكذيب كنند.
هم‌اكنون همين اتفاق افتاده و دولت موضوع را تكذيب كرده است.
كسي تكذيب نكرده است. گفته‌اند اين حرف خلاف‌شأن نمايندگي است.
يعني خلاف واقعيت نيست؟
بله. خلاف واقعيت نيست. آقاي روحاني بيايد بگويد سر كار بوده‌ام. بگويد آن زمان كجا بوده؟ با كدام وزير جلسه داشته؟ كدام تصميم را گرفته و چه كرده است.
تاكيد بر اينكه حرف‌تان خلاف‌شأن نمايندگي بوده يعني احيانا با هيات نظارت بر رفتار نمايندگان شكايت مي‌كنند؟ آيا شكايتي صورت گرفته است؟
نمي‌دانم اما اگر شكايت كنند، ما هم مي‌رويم و پاسخ مي‌دهيم. مگر خود آقاي رييس‌جمهور توصيه به نقد نمي‌كند؟ مگر نگفتند اگر كسي نقد كند، تشويق مي‌شود؟ به هر حال ما حرفي زده‌ايم، اگر اشتباه است بگويند اشتباه بوده و اگر نه، رفتارشان را اصلاح كنند و دست از بي‌حالي بردارند.
علت اين بي‌حالي و بي‌حوصلگي چيست؟! آن هم در شرايطي كه دولت در ابتداي كار خود در دوره دوم قرار داشته و فرصت زيادي دارد؟
علت بي‌انگيزگي است. متاسفانه كسي حوصله كار ندارد. اگر منِ نماينده حال و حوصله كار كردن ندارم، نبايد اين صندلي را اشغال كنم. بايد صندلي را رها كنم و بروم. چرا كه اگر در جايگاهم باقي ماندم و كار نكردم، ظلم كرده‌ام. اين اعتقاد من است و هر كسي به اين مساله باور ندارد، خودش مي‌داند.
کد N1822596

وبگردی