آفتاب

بعید می دانم بمب یک عاشقانه توقیف شود

بعید می دانم بمب یک عاشقانه توقیف شود

نشست رسانه‌ای فیلم «بمب، یک عاشقانه» با حضور پیمان معادی کارگردان و بازیگرو سایر عوامل فیلم شامگاه شنبه 14 بهمن در پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،پیمان معادی در این نشست با اشاره به ریشه فیلم در خاطرات دوران کودکی‌اش اظهار داشت: یادم است از کودکی ما را در صف قرار می‌دادند و هر روز صبح ما با مرگ بر آمریکا گفتن شروع می‌شد.

وی با اشاره به وضعیت مدارس در دهه 60 گفت :آن دوران بسیار خشن بود. من از تمامی معلم‌های مدرسه‌ام کتک خوردم. بعید می‌دانم این فیلم توقیف شود، هرچند که فیلم قبلی‌ام یک سال و نیم، بی‌دلیل توقیف بود. اما در این فیلم واقعیتی وجود دارد و آن هم این است که در آن سال‌ها خشونت بسیار زیادی وجود داشت.

معادی درباره ریتم فیلم و احتمال کوتاه شدن زمان فیلم در اکران عمومی اظهار داشت: ما برای اکران عمومی این فیلم، تغییراتی خواهیم داشت و مقدار کمی از فیلم کوتاه می‌شود.

پیمان معادی  در پاسخ به پرسش دیگری درباره ریتم فیلم گفت: من به دنبال شاعرانگی در سینما می‌گردم که این کندی را می‌طلبد. ضمن اینکه به عقیده من فیلم خوب صد الی صد و بیست دقیقه است اما در سینمای ما فیلم صد دقیقه‌ای، خسته‌کننده می‌شود.

پیمان معادی در پاسخ به این سوال که نشان دادن تصویر خشن از ایران دهه شصت، باعث توقیف فیلم می‌شود یا خیر، گفت: آن دوران بسیار خشن بود. من از تمامی معلم‌های مدرسه‌ام کتک خوردم. بعید می‌دانم این فیلم توقیف شود، هرچند که فیلم قبلی‌ام یک سال و نیم، بی‌دلیل توقیف بود. اما در این فیلم واقعیتی وجود دارد و آن هم این است که در آن سال‌ها خشونت بسیار زیادی وجود داشت.

احسان رسول‌اف درباره تولید فیلم و تغییر تهیه‌‌کننده فیلم از مانی حقیقی به خودش، اظهار داشت: سال گذشته وقتی پیمان فیلم را برای تهیه نزد من آورد، خیلی خوشحال شدم و استقبال کردم. آقای مانی حقیقی در ابتدا کمک کردند تا پیمان به عنوان کارگردان پروانه ساخت را بگیرد.

 

کد N1822235

وبگردی