آفتاب

تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست‌محیطی

تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست‌محیطی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جمشید محبت خانی در عیادت از محیط بان همدانی «محمد مرادی» که دچار بیماری شده و ساکن کبودرآهنگ است؛ ضمن دلجویی و عیادت از وی، به بررسی مشکلات محیط بانان استان همدان پرداخت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر ضرورت تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست به منظور تامین امنیت زیست محیطی کشور، تاکید کرد.

محبت خانی گفت: برای انجام رسالت های محیط بانی به شدت به کمک ناجا نیاز داریم چراکه امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست کشورمان نیست و در همین راستا درصدد تحقق شعار ۸۰ میلیون نفر محیط بان در کشور هستیم.

وی اظهار کرد: حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان و گیاه و حیوانات است و اگر نگاه راهبردی در این عرصه نداشته باشیم، بقای نسل آینده به خطر می افتد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بیان کرد: هدف ما این است که مردم از همه اقشار و تمام دستگاه های مدیریتی برای حفظ محیط زیست در کنار ما باشند تا در نهایت امنیت ملی کشور تامین شود.

وی تاکید کرد: حفظ محیط زیست با مسئله حق الناس گره خورده و اگر به آینده فرزندانمان اهمیت می دهیم باید به محیط زیست توجه کنیم.

وی مسئله کاهش منابع آبی را از مسائل مهم و استراتژیک کشور برشمرد و افزود: ۲۰ سال آینده، مسئله اصلی منطقه، مسئله تامین آب خواهد بود و هر فرد باید هر کاری که از دستش بر می آید برای حفظ بقا و به خطر نیانداختن آن انجام دهد و این موضوع تعارف بردار نیست.

کد N1822083

وبگردی