آفتاب

فعالیت و هدف حزب‌‌الله انسان محور است/ جهان آماده نفوذ آمریکا نیست

فعالیت و هدف حزب‌‌الله انسان محور است/ جهان آماده نفوذ آمریکا نیست

نماینده حزب‌الله در ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در منطقه نقشی نخواهد داشت و آمریکا برای وحشی‌گری در منطقه باقی نخواهد ماند و جهان آماده نفوذ آنها نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس قدوح در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم گفت: ما با کمک ایران توانستیم با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم و کشورمان را از اشغال آنها نجات دهیم و در مبارزه با داعش نیز با همکاری ایران، سوریه و محور مقاومت توانستیم آنها را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته به جهت اخلاقی، دینی و انسانی از مظلومان و مستضعفین جهان حمایت کردیم، اظهار داشت: امروز میزان آگاهی عمومی مردم لبنان افزایش یافته و این موضوع یکی از مسئولیت‌های مهم بر دوش احزاب است تا بتوانیم مطالبات عادلانه آنها و نیازهای ضروری آنها را برآورده سازیم.

نماینده حزب‌الله در ایران با بیان اینکه فعالیت و هدف حزب‌‌الله انسان محور است، تصریح کرد: امروز محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد  

قدوح افزود: رژیم صهیونیستی بعد از شکست در منطقه نقشی نخواهد داشت و آمریکا برای وحشی‌گری در منطقه باقی نخواهد ماند و جهان آماده نفوذ آنها نخواهد شد.

کد N1821832

وبگردی