آفتاب

نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی گرگان افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی گرگان افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی گرگان از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ بهمن با حضور ۱۰ شرکت خودرویی و ۴۰ شرکت قطعه‌ساز افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به گرگان، دقایقی پیش نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی با حضور استاندار، و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

حسینعلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اهمیت صنعت خودرو گفت: یکی از پیشرانه‌های صنعت کشور خودروسازی است به طوری که ۲۰درصد ارزش افزوده کشور را شامل می‌شود و علاوه بر صنعت خودرو، بر سایر صنایع نیز تاثیرگذار است.

مدیرکل سازمان صمت گلستان ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند سبب تعامل و همکاری قطعه‌سازان داخلی و استانی با خودروسازان داخلی و خارجی شود. با استقبالی که امسال از روز اول نمایشگاه مواجه شدیم حاکی از اهمیت این نمایشگاه در استان است.

وی یادآور شد: تبلیغات مناسب، برنامه‌ریزی و طراحی خوبی که شرکت پارس اکسون شایان انجام داده، سبب شد که علاوه بر فعالان این حوزه، مردم نیز به این نمایشگاه مراجعه کنند.

قوانلو تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی که ما انجام دادیم، در نظر داریم استان گلستان به عنوان مرکز نمایشگاهی خودرو و قطعات در پهنه شمالی کشور شود. این استان دارای بهترین امکانات و سایت نمایشگاهی در شمال کشور است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی گرگان از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ بهمن با حضور ۱۰ شرکت خودرویی و ۴۰ شرکت قطعه‌ساز در مساحتی بالغ بر ۶هزار متر مربع برگزار می‌شود. شرکت‌هایی مچون ایرتویا (تویوتا)، کارمانیا، آرین موتور از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

کد N1821110

وبگردی