آفتاب

خلاصه بازی دیروز استقلال | صنعت نفت 1 - استقلال 2 | صعود استقلال به فینال جام حذفی

خلاصه بازی دیروز استقلال | صنعت نفت 1 - استقلال 2 | صعود استقلال به فینال جام حذفی

خلاصه بازی امروز استقلال نفت آبادان | بازی امروز استقلال در برابر صنعت نفت آبادان با نتیجهه 2-1 به سود استقلال به پایان رسید. پژمان منتظری و داریوش شجاعیان در بازی نیمه نهایی جام حذفی برای استقلال گلزنی کردند تا استقلال به فینال صعود کند. خلاصه بازی امروز استقلال در برابر نفت ابادان را در ادامه ببینید...

بیشتر بخوانید : خلاصه بازی استقلال سایپا ...
بیشتر بخوانید : خلاصه بازی استقلال - سپید رود...
بیشتر بخوانید : خلاصه بازی استقلال پارس جنوبی...




استقلال توانست با نتیجه دو بر یک در دیداری که هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند نفت آبادان را شکست دهد تا به این ترتیب راهی فینال جام حذفی شود. آبی پوشان حالا در انتظار برنده دیدار استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل هستند.
استقلال خیلی زود در ابتدای بازی به گل رسید تا با خیالی آسوده بازی را ادامه دهد. شاگردان شفر بعد از گل زود هنگام منتظری کمتر به حریف خود اجازه دادند به دروازه رحمتی نزدیک شوند و در اکثر دقایق استقلال و نفت آبادان در میانه میدان در حال رد و بدل کردن توپ بودند. استقلالی ها در دقایق پایانی با تیزهوشی داریوش شجاعیان به گل رسیدند تا نیمه اول رویایی برای این تیم تمام شود.
نیمه دوم با برتری نسبی نفت آبادان آغاز شد و این تیم در چند مرحله دروازه استقلال را تهدید کرد تا در نهایت پریرا موفق شد دروازه آبی پوشان را باز کند. بعد از این گل دو تیم موقعیت های مناسبی داشتند اما هیچکدام از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت استقلال برنده این دیدار باشد.
شرح گل
استقلال یک - نفت آبادان صفر(دقیقه 8: پژمان منتظری): مدافع استقلال در محوطه جریمه در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و توانست دروازه نفت آبادان را باز کند.
استقلال دو - صنعت نفت آبادان صفر( دقیقه 44 داریوش شجاعیان): سانتر بازیکنان استقلال در نیمه دوم به داریوش شجاعیان رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا و با دقت دروازه سوشا مکانی را باز کرد.
استقلال دو - صنعت نفت آبادان یک( دقیقه 61 لوسیانو پریرا): سانتر خوب بازیکنان نفت آبادان به پریرا رسید و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.
کد N1821090

وبگردی