آفتاب
این خبر به روز رسانی می شود

وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی | پروازهای مهرآباد و فرودگاه امام از سر گرفته شد

وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی | پروازهای مهرآباد و فرودگاه امام از سر گرفته شد

وضعیت پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی | بارش سنگین برف تهران سبب تعطیلی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی و لغو و تعویق پروازها در روزهای گذشته شد. آخرین گزارش از وضعیت پروازهای فرودکاه مهرآباد و امام خمینی، از عادی شدن تدریجی وضعیت این دو فرودگاه خبر می دهد، گرچه هنوز ترافیک دامان اتوبان ساوه و اتوبان قم (مسیرهای منتهی به فرودگاه امام خمینی) را رها نکرده. وضعیت پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی را بخوانید...

بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای خروجی مهرآباد...
بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای ورودی مهرآباد...
بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای خروجی امام خمینی...
بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای ورودی امام خمینی...
بارش سنگین برف که باعث شده بود دسترسی به فرودگاه امام خمینی (ره) از طریق جاده دشوار شود در کنار محدودیت جدی برای انجام پرواز به دلیل بدی آب و هوا باعث شد تعدادی از پروازها در روزهای گذشته باطل شوند که همین موضوع به حضور چند روزه تعدادی از مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) منجر شد.
فرودگاه امام خمینی (ره) در جدیدترین اطلاعات خود اعلام کرده که پروازها در این فرودگاه در جریان است و دلیل تجمع مسافران آن نه مشکلات فرودگاهی که مشکلات ایرلاین‌ها در نهایی کردن مقدمات پرواز بوده است. این فرودگاه همچنین گفته تمام امکانات برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده و شب گذشته نیز به مسافران غذای رایگان داده‌اند.
در فرودگاه مهرآباد نیز طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها در دو روز گذشته بیش از ۷۰۰ نشست و برخاست انجام شده و طبق اعلام این شرکت پروازها به سمت عادی شدن حرکت می‌کنند.
در بخش جاده‌ای که با وجود بازگشایی درصد قابل توجهی از جاده‌ها که مسدود شده بودند، همچنان یخبندان ادامه دارد و همین موضوع باعث سنگین شدن ترافیک در برخی از جاده‌های منتهی به استان تهران شده است.
با این وجود تقریبا تمامی راه‌های شریانی کشور بازگشایی شده‌اند و تردد در آنها ادامه دارد.
همچنین یکی از خبرهایی که روز گذشته مطرح شد افزایش قابل توجه نرخ کرایه خودروهای سواری موجود در فرودگاه امام خمینی (ره) بود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه گفت که این سازمان با هرگونه افزایش نرخ بلیت هواپیما و همچنین نرخ کرایه تاکسی‌ها برخورد خواهد کرد و مسافرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند اطلاعات آژانس هواپیمایی فروشنده بلیت گران یا پلاک تاکسی افزایش‌دهنده نرخ بلیت را به این سازمان اطلاع دهند تا با آنها برخورد رسمی صورت گیرد.

اطلاع از وضعیت پروازهای خروجی


مسافرانی که قصد سفر هوایی دارند٬ می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه با شماره 199 تماس بگیرند و یا از طریق mehrabad.airport.ir از وضعیت پروازها مطلع شوند.
همچنین هموطنان عزیز از دیگر شهر ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره 02144665519و 02144665524 تماس حاصل نمایند.
شهرداری برف مهرآباد را رُفت!
محمدعلی نجفی شهردار تهران در واکنش به سوالی در خصوص کمک شهرداری تهران به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) با بیان اینکه امسال به فرودگاه مهرآباد در برف اخیر کمک کردیم افزود: شهرداری برحسب درخواست استانداری و وزارت راه به مسئله برفروبی فرودگاه‌ها وارد می‌شود. در خصوص فرودگاه امام خمینی نیز هنوز درخواستی از شهرداری مطرح نشده است اما دولت و شهرداری علاقه‌مند هستند که باکمک، مشکلات حل شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استاندار تهران اعلام کرده که نمره‌اش به عملکرد شهرداری در روزهای برفی بیست بوده نه ١٨گفت: من نمره ١٨ استاندار به عملکرد شهرداری در برف را از معاون استاندار شنیدم  چرا که معتقدم شهرداری نمی‌تواند به عملکرد خودش نمره بدهد و باید مردم به عملکرد نمره بدهند اما از استاندار تهران نیز بابت نمره بیست‌اش به شهرداری تشکر می‌کنم.

کد N1820255

وبگردی